lørdag den 21. juni 2014

Lørdag den 21 juni 2014.














 Hahha, sleepy or not.
 Morgenmad og the.
 Læste lidt i min bog.



 Da mig og min far havde været på arbejde, var vi hjemme til kaffetid, og gik ind til min farmor og fik et stykke brød og en snak, ida og alice sov stadig.
 Så slog jeg græs.


 Men jeg måtte kun slå de græsplæner, som min mor ikke kunne høre, da hun sov, for hun arbejder som sygeplejerske om natten, og skal sove lidt om dagen.






 Jeg cyklede op på rema 1000, for at købe ingredienser til en kage jeg ville bage.


 Harald blev lige lidt frokælet først.





 Cyklerne.


 Mine frosne bom.
 Bad.




Så begyndte jeg på kagen.
Chokoladetærte.
Her er hjemmesiden.
http://www.b.dk/mad/mette-blomsterbergs-chokoladetærten
Der står noget meget vildledende i opskriften.
Der står at der skal 2 øg i, for at det kan blive til en tyk æggesnaps, det er forkert, man skal KUN have æggeblommer i, for at det kan blive fast, ANDET dur ikke.

Jeg lavede dog ikke toppen, med alt det der fløde osv.

Jeg har altid denne bagehat på, når jeg bager.

Og dette forklæde.

Da jeg skulle skylle denne skål, lavede min far kaffe imens, og så kommer jeg selvfølgelig til at vælte kaffekanden, ud over det hele..flooot.


Kaffe ud over det hele..on the floor.
Og det sprøjtede ud i hele mit hovede.

Og på mit tøj.

Kagen så fantastisk ud .

Plukkede lige hurtigt nogle jordbær,



Så var chokoladetærten færdigbagt.




Så slog jeg græs igen.
Haha, på billedet her, nyste jeg.













Jeg fik et brev, om at jeg var blevet optaget på vuc i sønderborg, og starter den 11 august 2014.
Men jeg skal have matematikundervisning i 4 dage inden opstarten, sammen med andre, der også har brug for lidt matematikhjælp.




Så så vi lidt tv, om healing, det er faktisk ret spændende.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar