tirsdag den 24. juni 2014

Arbejde-Tirsdag den 24 juni 2014.

Jeg savner så meget lille sika...
Dette billede er taget for 17 uger siden-KUN 17 UGER SIDEN!!!
For 17 uger siden levede lille søde sika:/
Det føles så lang tid siden sika sad hos os, og var den sødeste lille legesyge hårbolle der var set nogensinde:O
Jeg håber bare den har det godt der hvor den er oppe i himlen.
(hvis i/du er lidt i tvivl hvem sika er, så er det en lille killing, der kom til os, og vi ved ikke hvor den kom fra, men vi tog den til os, og så boede den hos os, men det endte med at vi kaldte den for farmors kat, for den  det føltes bare som om det altid havde været vores farmors kat.)
Den blev så desværre kørt over en af dagene, den var hos os i 9-10 måneder..
Det værste var at det var mig der fandt, og det var første gang jeg havde fundet en af vores katte, på den måde, og jeg håber så meget at jeg aldrig kommer til at opleve det igen ;S

















Morgenthe.
I skulle virkelig prøve det, kammerjunkere i bananyoghurt, det smager meget godt.
På vej til arbejde.

Her er en af staldene, hvor slagtesvinene går.
Dette er nok de eneste billeder jeg kan have af arbejdsrelaterede ting på bloggen, for det er jo en privat besætning, og den skal jo ikke udstilles.





Da jeg kom hjem så jeg lidt personer der prøvede at synge emmelie sande-read all about this.
Jeg elsker den sang lige for tiden, den er så smuk.
Her er et link til den.
https://www.youtube.com/watch?v=vaAVByGaON0
Og her er der en lyrics, som jeg har skrålet med på, gud ved hvor mange gange.
https://www.youtube.com/watch?v=eFXRQKYFbXE

Sammen med prudst.









Ostehaaaaps.

 Youtube-tid.

Så begyndte jeg på aftensmaden.


 Kartoffelsalat fra igår.

 Efter aftensmaden fodrede jeg kattene.


Ryddede op i køkkenet.

 Smurte madpakke.

 Mig og Ida cyklede os en tur.
 Efter at jeg væltede på cyklen, tager jeg ALTID cykelhjelm på, det er ikke det værd at vælte..DET GØR SÅ ONDT.








 Da vi kom hjem fra cykelturen, tog jeg mig et bad, og  lavede  mig en smoothie.

 Youtube.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar