onsdag den 4. juni 2014

Onsdag.4.6.2014.

Stod op klokken 09:00 idag...ida og alice var allerede taget i skole.
 Jeg havde den følelse at jeg gerne ville være lidt smart idag..dont  really know why, but who cares.



 Spiste morgenmad.
 Er er der andre end mig, der føler det er sådan lidt akavet at give 50-ører, når man skal betale..idag var det 30 kr til en busbillet.
 Efter morgenmaden, gik jeg op til bussen, da alice fik fri fra skole kl 11:00, hun havde været til dansk eksamen i kortfilm, og fik 10 FLOOOOOOT!!






 Akavede bus-selfies, da der var pænt mange i bussen idag, og jeg lignede bare en freak, hvis jeg tog billeder inde i bussen osv -Haha^^

 Let me have a taste of those icecreams:P
 Jeg elsker disse negle.
 Da jeg kom til sønderborg, ville jeg lige være the good sister og løbe ind og købe lidt hygge, i form af en kakao til os hver, så det gjorde jeg..jeg gik ind i borgen.

 Men da jeg kom ud, sendte mor denne besked...Alice kunne nemlig ikke finde hendes mobil her til morges, så hun tog i skole uden mobil.
Kig på idag..jeg er grøn, mor er grå..
Alice havde fået tidligere fri.. Så mor og alice tog til sønderborg..så jeg ventede på busstationen.






S
 så tog vi hjemad.

 Da jeg kom hjem, fortsatte jeg med oprydningen på mit værelse...kan i huske væggen i går?
nu er tapetet væk.
Jeg har ikke lyst til at vise hele mit værelse lige nu, da det simpelthen ligner et bombekrater, efter ikke at have boet hjemme i 4 år(efterskole, praktik, landbrugsskole.)
 Prudst kom og joinede mig.



Jeg fandt min gamle de grønne pigespejdere-uniform.
Ej, hvor jeg dog savner at gå til spejder SÅ MEGET!!

 Alle mærkerne osv....(nåede dog aldrig at sy alle mærkerne jeg fik på, men har mange flere)












 Midt i oprydningen kom min far og sagde at han havde snakket med sin chef, og spurgt om jeg ikke kunne komme i praktik ved dem(min far arbejder også med svin), og han havde sagt ja.
Så på mandag starter jeg ved min fars arbejde, hvor min far skal være min chef i 8 uger.
Jeg har været med min far på arbejde utallige gange, da jeg var mindre, så jeg kender lidt til det..jeg glæder mig faktisk til det..men jeg får ingen sommerferie igen, lige som sidste år, så der bliver nok ingen ferie til mig i år.
 Stribe hoppede ind ad vinduet.
Der står et træ ved siden af mit vindue, hun kravler op i..




Haha-fandt lige en hawai-krans.

 Varmede resterne af maden fra igår.
 Svitsede lige nogle løg, og puttede i.

Og lavede lidt salat.
















Efter aftensmaden ryddede jeg køkkenet op, og så youtube.

 Mig, ida og alice drak kakao og snakkede og computerede.
 Var i bad, og lavede disse dimser i mit hår, så der er nok krøller i morgen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar