søndag den 15. juni 2014

Lørdag.14.2014.

Lige et par Instagram billeder til først :)







 Jeg havde sat mit vækkeur til 06:00, men vågnede først da kl var 07:52, så jeg styrtede ned af trappen og fik mit staldtøj på, men min far sagde at tiderne var ligemeget i weekenderne, så  det var da godt, han havde egentlig givet mig fri, men jeg sagde at jeg gerne ville med alligevel, så det kom jeg.
 Afsted, jeg var stadig meget træt.

 Da vi havde arbejdet lidt, skulle vi lige hjem og holde lidt pause, og hente en diezelprop til min fars bil, for den er er nemlig blevet væk.

 Dette er vores gule reservebil, lad mig præsentere jer for den.
Det skal lige siges at det IKKE er vores adresser eller navne der står på den,da vi har købt den et andet sted fra.
 Da den virkede, fik mig og mine søstre lov til at køre rundt i den, på vores gård selvfølgelig ikke ude på vejene.
 Da jeg havde fri, tog jeg et hurtigt bad, mig ida og alice tog bussen til sønderborg havn, da vi ville ned og læse og tegne ved havnen.




Der var rigtig mange mennesker, og dejlig varmt.
Mig og ida fik os en dukkert, men alice soppede kun.





Jeg
 læste i min bog.
det var så dejligt og afslappende at mærke solen varme ens krop, og vinden køle ens tanker, jeg blev suget helt ind i bogens handling, det var svært at lægge den fra sig igen.
Ja, jeg har stadig mange blå mærker fra svinearbejdet.
Da vi var på vej hjem ringede vores mor og sagde"når i kommer hjem, så prøv lige t gå ind i udlegningsrummet, i har aldrig set noget lignende"
Vi gik hele vejen hjem og tænkte, snakkede og undrede os over hvad det var.
Chokolade i MASSEVIIIS;)
Men det var ikke til os:(..WHY good why????
Det var nogle der skulle have en chokoladebod eller lodbod, på nordals festival, som spurgte om vi ville passe på det.

Man, ja, mor havde ret, vi har aldrig set noget lignende.


Vi gik bagefter over i vores udlejning/ bed and breakfast og så beautiful creatures på dvs,fordi jeg fik købt den i fredags, da vi var i sønderborg.




Haha, det ligner at ida er bjørnen.








Den var ikke helt som jeg havde forventet, den skuffede mig lidt, men den var god alligevel.
Jeg ville godt kunne se den igen.
Jeg faldt i søvn efter den var slut, hhaah:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar