mandag den 23. juni 2014

Sankt hans-mandag den 23 juni 2014.







 Kammerjunkere med bananyoghurt, for vi havde ikke mere koldskål, det smagte faktisk ret godt.
 Da vi havde arbejdet lidt, skulle vi lige hjem, og tisse, da vi skulle køre helt til åbenrå og hente en køler til vores bobcat,
Mig og far spiste frys-selv-is i bilen på vej derop

 Skønt vejr.
 Da vi kom hjem og havde fået lidt kaffe, gik jeg igang med at fjerne grene fra den der irriterende grenbunke, som jeg er så irriteret over, når jeg skal slå græs, men vores køler til bobcaten er jo utæt, så den skal vi have puttet i bobcaten, når vi får tid.















 Og så holdt vi sankt hans, og brændte papkasser, grene osv af.









 Hvert år tager vi op til min fars fætter, hvor der kommer naboer, familie og bekendte og hygger sammen, får en pølse, øl eller sodavand, så det gjorde vi os klar til.






Vi går altid derop, men Ida havde taget en cykel med derop, for hun ville hellere cykle.






Fint bål de har fået lavet.




Så gik vi lidt rundt i vores by, men det regnede selvfølgelig.
Jeg sad på bakbæret, da ida cyklede.


Totalr rebel ulovligt.

Da vi kom hjem fik jeg smurt madpakke.
Mors kartoffelsalat er den bedste.
Prudst er så søøøøød, når jeg smører madpakke.

Så er der indlægtid, og nu vil vi alle gå i seng, vi prøver nemlig alle at leve lidt sundere, og gå tidligere  seng.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar