fredag den 20. juni 2014

Onsdag. 18.6.2014.

Lidt instabilleder til at starte med.










 Breakfast.

 Havde lige tid til at læse lidt først.
 Flere instabilleder.




 Var lige på rema med far, vi manglede jo småkager.
 Fyrafteeeen.

 Bad.

 Rent tøj på.

 Spiste lidt koldskål.
 Læste lidt mere i min bog.

 Mig og Ida gik op på rema for at handle lidt ind til aftensmaden.






 Mig og far havde fået købt en pakke med 3 småkager i, som mig, ida og far spiste til kaffe.
 Jeg havde købt noget slik, så jeg kunne fryse det i fryseren, i know, its wierd right??
BUT I LOVE IT, jeg sys det er så lækkert med frossent slik.
 Så slappede mig og Ida af ude i udestuen med vores bog, vi var begge ret trætte.











 Så gik vi igang med aftensmaden, vi lavede lasagne.

 Jeg dækkede bord.
 Og gik ud og plukkede en fin blomsterbuket.
 Jeg var enormt træt og frøs hele tiden.

 Jeg lagde lidt tøj sammen.
 Mig og Ida besluttede os for at sove ude i udestuen i nat.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar