mandag den 23. juni 2014

Afslappet dag-søndag den 22 juni 2014.

Jeg har bare SÅ mange sange jeg lytter til for tiden, måske er jeg i en periode med en masse tanker jeg kan skille uf fra mine sangvalg..tag det ikke personligt, ved denne sang, sys bare de har et fedt beat
 Jeg havde fri fra arbejde idag.
 SLAP AFFFF- DAAG, FOR VILDT.

 Jeg sad bare og så my strange addiction på youtube, i mega lang tid, jeg følte mig så slap.


 Så tænkte jeg hellere at jeg måtte gøre noget ved mig selv, jeg kan jo ikke gå rundt og ligne en lort hele dagen vel:)




 Så gjorde jeg mig lidt nyttig med at vaske lidt tøj.

 Jeg omplantede 2 roser for mor.












 Hang tøj op.
 Så tog mig og mor på netto.



 Mutti lavede god aftensmad.

 Da alice var på lejrskole til berlin købte hun noget chokolade til os, det sad vi og delte imens vi familiehyggede.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar