lørdag den 7. juni 2014

Lørdag.7.6.201

Stod op kl 10:00, med ida og alice.



 Stod i måske en time, og lavede mega mange frisurer i mit hår, men var bare overhovedet ikke tilfreds med nogle af dem....dårlig hårdag.





 Endelig fandt jeg den rette for idag.





 Spiste morgenmad.
 Så gjorde vi os klar til aabenrå dyrskue, men var først derude kl 16:00, og de lukker kl 17:00..
Og der er nemlig gratis indgang kl 16:00, fordi det er så tæt på lukketid, så vi sparede næsten 300 kr..75 kr for en person.

 Vi kørte i transamen.







 Så var vi ankommet.



 Candy flush!!!!.


 De havde sådan en økologisk stand, med forskellige økologiske mad, og drikke...økologisk sodavand..smagte mega godt.

 Noget virkelig underligt kage, med æbler og rosiner...det kunne jeg bestemt ikke lide..add..






















































Vi var lige inde og købe et bar "kasser"jordbær.


 De er virkelig gode.

 Åd lidt koldskål med kammerjunker og jordbær, da vi kom hjem.

 Så explorede jeg internettet lidt.


 Om aftenen fik vi is med jordbær.
 Pruuuudst:D

Jeg er træt nu.dk <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar