søndag den 1. juni 2014

søndag.1.6.2014.

Det er forfærdeligt, at jeg stod op kl 13:00....
jeg lå bare og tænkte, og så videoer på youtube..


 Fik nyt tøj på.

 Ikke tag jer af de der dimser i mit hår--haha.
 Fixede mit hår...No makeup. lazy day.


 Efter morgenmaden vaskede og fejede jeg vores køkkengulv.


 Så tog jeg mig et fodbad.
 Og skrev et brev til en fra efterskolen, da vi skriver breve sammen.

 Prudst snorker altså ret højt, men hun er da sød alligevel <3




 Jeg lavede mig en vand, med isterninger og lemon.
 Min  mor ville ikke lave aftensmad i aften, så jeg søgte i vores fryser, efter noget jeg kunne lave, og så cyklede jeg op til rema 1000 og købte ind, hvad vi lige manglede.



















 Og så gik jeg ellers igang, jeg anede ikke hvad jeg lavede, men improviserede bare.
Jeg aner slet ikke hvordan man laver mad, jeg er vildt dårlig indenfor det emne, jeg kan meget bedre bage, der er jeg talentfuld-haha.
Hakkede tomater.
tomatpuré.
Frosne bønner.
Frosne ærter.
 Skårede gulerødder.
 Æbler.
Torskestykker.
Almindelig løg.
Meget lidt Salt peber og timian.
 Inde i ovnen, jeg smed det ind i 25 minutter.

 Dækkede bord i udestuen.

 Maden var færdig.
Jeg krydrede det lidt med noget persille.


 Det smagte faktisk ret godt.
Det manglede bare lidt salt.

 Efter aftensmaden så mig og mor lidt funny homevideoes.
 Lavede mig en smoothie.



 Læste lidt blade.
 Lavede blogindlæg.










 Godnat :)










Ingen kommentarer:

Send en kommentar