torsdag den 19. juni 2014

tirsdag,17.6.2014.

Først lidt instabilleder til at starte med.



 Jeg havde lige lidt tid til at læse i min bog før arbejdet.

 Jeg frøs lidt brrrr.


 Når mig og min far spiser madpakker, så spiser vi i bilen, lige der hvor vi er, omkring middagstid.







 Instagram billeder.



 Da kl blev ca 13:30, skulle der komme noget beton til en af staldende, da vi er ved at bygge en ny udleveringsrampe, men vi var allerede 3 mand, så der var ikke brug for den 4, så jeg fik fri, og gik hjem:)
Der er dog kun 8-10 minutters gåtur, så det er ikke det store, og jeg skulle også lige hente en cykel oppe ved busskuret, som en af mine søstre har stillet der.
 Det var ret varmt at gå med arbejdstøj på.
Godt jeg havde min vand med.
 Træsko er svære at gå i , når der er hedende varmt.







 Ynglingsblomster.




 Hjemme.

 Masser af is, bare ude i vores udlejningsfryser.

 Jeg har forresten ikke vist vores bed and breakfast?
Dette er det rum man kommer ind af, som er det allerførste man ser.
Jeg har taget et billede rundt, så man kan følge rummet rundt.











 Satte mig ind og lavede et par blogindlæg, for de sidste par dage, for nettet er ikke særlig godt for tiden..

Mig og Ida gik i gang med at lave aftensmaden, vi lavede kylling.
Mor er på ferie hos sin kusine i århus, og Alice er på lejrskole i berlin, så der er kun far, mig og Ida.

 Kartofler.
 Ida lavede kartoffelsalat.
 Læste lidt i min bog, imens maden varmede.
 Jeg prøvede et eksperiment, og lagde ost på den ene del af kyllingerne.
 Dækkede bord.



 Mig og Ida var lige ude og plukke et par jordbær, og derefter fik vi dem rengjort og plukkede den grønne ende af.




 Efter aftensmaden satte jeg mig ned på køkkengulvet sammen med prudst.

 Og læste lidt blade.
 Derefter satte mig og prudst os ind til tvet.








 Mig og Ida satte friends på, og gumlede lidt jorbær, og småkager.
 Og drak the.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar