fredag den 27. juni 2014

Shopping i sønderborg-Fredag den 27 juni 2014.























 Jeg satte mig ud på trappen, inden vi skulle køre på arbejde.
 Sammen med prudst og stribe.
 Jeg spillede et boblespil på tabletten, men min far kom og sagde at han ikke var så glad for at jeg havde den med udenfor, så han tog den med ind igen.
 Siloen på arbejdet.
 Da jeg kom hjem, hang jeg lidt ud med stribe.
Vi arbejdede til kl 12:00 idag.



 Så gjorde jeg mig klar til at tage til sønderborg, for at mødes med Ida der allerede var derude, og alice der fik fra fra skole kl 12:00.




 Så gik jeg til bussen




 Smukke blomster.

 Jeg MÅTTE bare plukke et par, så jeg var en wierdo i en grøftekant i et par sekunder.

 Så var jeg i sønderborg.

 Mig Ida og Alice var en tur på sand and salads og bestille en sandwitch:)










Så var vi i borgen og shoppe lidt.








 Og så tog vi bussen hjem igen.
Hvis jeg husker det, og gider, vil jeg smække et par billeder op på bloggen, af det tøj jeg fik købt idag.


Vi var lige på brugsen for at købe lidt kattemad.


 Jeg elsker smagsprøver.
 Da vi kom hjem fodrede jeg kattene.



 Og chillede lidt med dem.






 Og nu sidder hele familien og hygger med tv og snak :D



Ingen kommentarer:

Send en kommentar