torsdag den 26. juni 2014

Is på rema-Torsdag den 26 juni 2014.











 Morgenmaaaad.


 Ryddede lidt op i køkkenet inden arbejde.

 Og lagde tøj sammen.

 På arbejdet skulle min far lige vise en noget, så jeg ventede i bilen.
 Og malede på min vandflaske.






 Vi var lige på rema og købe småkager til pausen.
 Da vi kom hjem, gik jeg i bad.

 Jeg gik lige op på mit værelse, for at rydde lidt mere op, men fandt alle mine efterskoleting, og læste derfor i min mindebog.
Jeg kom til at savne efterskolen HEEELT VIIILDT...:/
I miss it soo much<3
KE(KONGEÅDALENS EFTERSKOLE) 10/11 og 11/12.

Min mindebog for KE 11/12.
 Min mindebog for KE 10/11.


 Jeg kunne kun finde blå bog for 2011 til 2012.

Jeg kom til at fælde en tåre, fordi at jeg savnede det så meget lige på det tidspunkt.
Jeg savner især alle de DEJLIGE og SKØNNE mennesker jeg har mødt og gået omkring i et år(og 2 år med anden-års-eleverne)




 Jeg har stadig gemt alle de der små søde breve og noter man fik skrevet til hinanden.






 Galla billeder og elev billeder, som jeg egentlig ville have klistret ind i min mindebog, men aldrig har fået gjort.





 Hele skolen.







Vi(mig, ida, alice og far) var lige ude og gå en tur.

















 Vi var lige på rema 10 minutter inden den lukkede og fik en billig is.







 Jeg skal ikke smøre madpakke idag, for der er jo fredag i morgen, og vi arbejder kun til kl 12:00.


 Men jeg skulle fylde min vanddunke op.
 Og sætte den i fryseren.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar