tirsdag den 3. juni 2014

Tirsdag.3.6.2014.

Stod op, kl 07:20, og da jeg skulle hen til gråsten landbrugsskole idag til min sidste eksamen.

 Hahahah, jeg var bare SÅÅÅ morgensur her til morgen-VIRKELIG flabet...jeg havde så ondt i hovedet, kinden og min kæbe, efter styret på cyklen..ikke rigtig den bedste dag at skulle til eksamen på.
 Spiste en hurtig morgenmad, da jeg kun havde 3 minutter til at æde den i mig.



 Min mor kørte mig hen til skolen.
 Da jeg kom hen til skolen, satte jeg mig ned og læste lidt på opgaverne.
 Man kan stadig se et lille blåt mærke på min kind....AAAV...bed det bare i mig..




Jeg troede kun at jeg skulle op i svin og plante/idræt, men vi skulle faktisk have spørgsmål i hele den opgave vi skrev i de der 3 dage før vi sluttede på skolen...de er bare røvdårlige til at give informationer derude..men jeg klarede det da, og fik 4..jeg er ikke helt tilfreds..er lidt sur endnu...men jeg bestod, det er da det vigtigste:)
Efter eksamen...

 Sad og ventede på resultatet.



 Jeg fik lige mødt 2-3 fra skolen, som jeg blev glade for at se..så det var da rart:D
Efter eksamen gik mig og mor lidt rundt på skolen, for at lede efter min cykel, da den jo er væk...



 Nuuuurh..advarer mod følgende billeder--cuteness overload.

 Så kørte vi hooommeee...nej, på plantorama.

 Plantoramaaa...
 Okaaay, jeg var den der wierdo der gik og sniffede blomsterduft, så jeg fik et helt gul næb(ikke bogstavelig talt sniffede blomsterne, vel..men duftede til dem)..og tog billeder af dem...
 MEN JEG ELSKER JO BLOMSTER!!!!!






 Så tog vi på netto.




 Havde købt disse bom, uden at overveje om jeg overhovedet kunne tygge dem...ja, det kunne jeg så ikke, med min kind..hmmm...
Det er en konstant smerte i min kæbe...(cry me a river)
 I plantorama fik jeg købt denne børste til kattene.

 Lige da jeg kom ind ad døren, så jeg disse roser og udbrød(woow, de er flotte maan)..så sagde min mor"vil du have dem af mig, de koster kun 20 kr", du har jo også lige bestået eksamen...så dem fik jeg<3


 Cocois all you need.
 Ferskner:P
 Noget brød-noget.
 Katte snacks, med lak til kattene.
 Fuglekugler.

 Tægetang til kattene, da jeg kom til at træde på vores den eneste, og den gik selvfølgelig i stykker.
 Fik roserne puttet i en vase.



 Gik udenfor og testede snacksene på kattene...ingen og jeg siger INGEN af dem kunne lide dem:/..
Kun Harald, så det var fedt nok..Køber dem nok ikke igen.
 Minnie elskede den der børste-ting.





 Jeg fik brugt min mobilholder idag.på billedet har jeg den rundt om hånden, men det kan man ikke se, så godt.


 Så gik jeg op på brugsen, og postede et brev, og hentede min goodiebox.



























Derefter gik jeg mig en ekstra lang tur.
















 Så tjekkede jeg min goodiebox ud.

 Jeg har jo de sidste par måneder været igang med at lave mit værelse om, og tage tapet af..men det har været lidt svært, da jeg jo har været i praktik og på skole i ugedagene,så jeg har kun haft mulighed for at fortsætte i weekenderne, og der vil man bare gerne slappe af, så idag fortsatte jeg lidt....og fik faktisk alt tapetet af på denne væg i ser på billedet.
 Jeg ryddede også lidt op, og fandt denne dukke...Jeg var den der wierd kiddo, der lavede dukker af alt, da jeg var lille..this is one off them.
Min mor var SÅ fascineret af de dukker jeg lavede, hun elskede dem....nu er det bare wierd!!



 Så gik jeg igang med aftensmaden...
Sæt vand i kog.
 Smelt lidt margerine.
 Put noget bacon i margerinen.
 Lidt løg tilsættes.
 Pastaaa.
 Put lidt mel i, for at gøre det lidt klumpet...men at putte mel i, er af erfaring, you know.
Tilsæt noget heinz tomato soup.
Så bliver det lidt tyndere.
Tag noget vand i, men det måler du egentlig selv, til du synes det er nok.

Så skal pølserne i tilsidst, så de ikke revner, hvis de kommer for tidligt i.
Så var maden klar...lidt persille.
Pasta.
Dækkede bord.
Fodrede kattene.




Efter aftensmaden, ryddede jeg lidt op i køkkenet.
Og lagde mig op i min lillesøster Alices vindueskarm på hendes værelse.
Hun har nemlig et vindue på hendes værelse.
Der lå jeg så, og så youtube-videoer i en halv time.




Godnat <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar