tirsdag den 17. juni 2014

søndag.15 6.2014.

Instabilleder at first :) ..................

 Min far havde givet mig fri fra arbejde idag.


 Jeg gik ud og plukkede lidt jordbær, og snakkede lidt med pinkey og bruno.








 Så slog jeg græs.



 Den gik i stå, lige da jeg var ved at slå min farmors have, da den manglede diezel.
 Ida og Alice sad og spiste jordbær på trampolinen.
 Vi gjorde os klar til kliplev mærken.

 Vi tog Transamen derhen.



 Så var vi der, der var vildt mange mennesker, boder, karusseler og dejligt vejr.





 Vi mødte lige pludselig vores mormor og faster, og de gav os en is, det var godt lige at se dem igen.




 Mig og ida prøvede en af de sjove karusseler, men alice er ikke så vild med de aller vildeste, så hun filmede os, men jeg har desværre ingen billeder af den.

Spanske vafler, som vi 3 lavede et delekøb om.
Jeg skulle ALDRIG have lavet et delekøb, for de var sindsyg gode, jeg skulle bare have købt en hel, nå men det var nok bedst sådan, for de er ret usunde.


 Vi var lige på netto for alice skal på lejrskole i nat kl 03:00, så hun skulle lige have noget mad med til toget.
 Jeg købte selvfølgelig frys-selv-is.
Men vores mor vil ikke have at vi lægger frys-selv-is ud i vores fryser, fordi hun mener fryseren fryser til af det..trælst..så de skal ud i vores udlejningsfryser, og den fryser ikke nær så godt som vores egen...
 Det gode ved at have et bed and breakfast er NUTELLA-PAKKERNE!!!!!....:)
 Marmeladeeeee i massevis.
 Og nuttede smørpakker, men jeg kan ikke særlig godt lide smør, jeg stoppede med at spise smør for 4,30 år siden.
 Så slog jeg græs igen, og fandt en nuttet orm.
 Er den ikke smuk??:D
 Jeg lagde den selvfølgelig ind i skyggen under et træ.







 Da jeg havde klippet græsset færdigt, gik jeg op på Idas værelse, hvor hun læste til sin psykologi-eksamen, og Alice pakkede.
Jeg læste derfor i min bog.


 Om aftenen ryddede jeg op i køkkenet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar