torsdag den 12. juni 2014

Torsdag.12.6.2014.

Instagram  billeder..












 Klar til arbejdet.


Nåede lige ti minutters tv.


 Da vi havde været på arbejde i et par timer, tog mig og far lige hjem og gik i bad, for vi havde leveret svin, og så må man ikke gå ind i en anden stald, hvis de er mindre, for der er risiko for smittefare, så derfor skulle vi lige i bad inden.



 Vi tog lige ind på vuc syd i sønderborg, da jeg gerne vil gå der efter sommerferien, så jeg var lige inde og aflevere en ansøgning.
De gloede lidt, da jeg kom i træsko, og arbejdstøj, ind på en fin skole.






 Dejligt med noget vand der er iskoldt, i denne varme, især når man arbejder med svin, så er det sgu meget varmt.






 Da jeg kom hjem, snakkede jeg lidt med familien, og gav prudst en hat på.







 Og gik i bad.
 Ja, jeg har et blåt mærke på mit ben, det er bare standart, når man skal jage svin ud, for de stritter totalt imod nogengange, så man skal puffe lidt til dem.

 Så gik jeg op på brugsen, og købte lidt ind.





 Imens jeg hørte john legend-all of me, på youtube, den er faktisk ret god.














Gik hjem med en slikkepind i munden, og favnen fuld af grøntsagsblandinger, slikkepinde og vindruer.






 Så gjorde vi os klar til sønderborg.
Hver torsdag mødes dem der vil på havnen, og tager deres amerikanerbil med, så vi tog vores transam pontiag med, derud.





 Mig og ida lavede et par sandskulpturer, på stranden ved havnen.
Alice var sammen med en veninde, far var sammen med en ven.





 Mit yderst smukke sandslot.








 Vi fik lige en lille is.

Nu er jeg mega træt:)
Imorgen skal vi kun arbejde til kl 12:00, da det er fredag.
Nu skal jeg ud og smøre madpakke, og så skynde mig i seng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar