tirsdag den 10. juni 2014

Tirsdag.10.6.2014.

Først lidt instagram billeder, som jeg kan lide.


 Gjorde mig klar til arbejdet..Bra tage staldtøj på, håret op, og så er man klar.

 Morgenmad.

 Så var det min anden arbejdsdag, men min første hele dag til kl 15:00, jeg sys dagen er gået mega hurtigt :)
 Har allerede fået et par sår og vabler på 2 dage, og der kommer nok flere hen ad vejen.

 Baaaad.
 Clothes.

 Gik ud og plukkede lidt jordbær.
Vejret var sindsyg varmt, og det kan mærkes når man arbejder i en stald, eller udenfor med lidt maskiner:)







 Koldskål.

 Da der var gået lidt tid, gik jeg ud på græsset, med et tæppe og læste lidt i min bog.







 Derefter kørte mig og min mor op og handlede på brugsen.


 Alice har været igang med at lave et papir til hendes eksamensprojekt, som hun idag tog med ud på græsset, for at spraymale:D
Det er blevet virkelig flot^^
Vi chillede også lidt med kattene..







Min mor lavede god aftensmad, mens jeg dækkede på bordet og lavede salat, så jeg var lige ude og plukke et par jordbær.


 Med min lille kat stribe <3



Dinner is ready.

 Stribe du sidder jo oven i Idases fine plantede kål-haha, men sødt er det C-:





 Resterne af aftensmaden bliver til min madpakke i morgen.
 Og en banan.



Er mega træt nu, i morgen skal vi jage svin ud af stalden, og jeg skal klippe græs på arbejdet :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar