tirsdag den 17. juni 2014

Mandag.16.6.2014.

Arbejde igen, denne mandag morgen..jeg ser slet ikke trær ud(host host)
 Morgenmad.
 Jeg havde lige et par 10 minutter, til at læse i, inden vi skulle køre.

 Isvaaaand.

 Instabilledeer.









 Idag var der ikke så meget at lave i staldende, andet end at kontrollere lidt.
 Så slog jeg græs på arbejdet.



 Så skulle den renses, og pustes ud med en kompresser.



 Og til sidst smøres med noget olie.

 Da mig og far havde fyraften, så tog vi lige på rema 1000.

 Da vi kom hjem plukkede jeg lidt jordbær.





 Så gik mig og Ida en tur.


 Og kørte lidt med en fjernstyret bil.



 Da vi kom hjem, hang jeg lidt ud med Harald.






 Så gik jeg igang med noget aftensmad.
Vand i kog.
 Hønsekødstern i det kogende vand.

 Ovnen på 200 grader.

 Læg tarteletterne på en rist, med bunden opad, for så bliver de ekstra gode.(lille fif fra mutti)
 Ida og far står og nyder udsigten på højen.

 Imens mor lavede sovsen til tarteletterne, læste jeg lige en roman i et blad.

 Sammen med Haraldsen.





 Finished.

 Sovs.

De smagte sindsygt godt..tarteletterne er min ynglingsret.
Efter aftensmaden plukkede mig og Ida jordbær og gik tidligt i seng, og læste:D
Alice er jo på lejrskole i berlin.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar