torsdag den 5. juni 2014

Torsdag.5.6.2014.

Hvor kan jeg finde denne neglelak, den er så fiin<3


 Stod op kl 11:00, ida g alice var allerede taget i skole, men jeg var bare såååå træt.
 Vejret var lidt vådt, det regnede.

 De der krølle-dimser jeg tog i håret i går er rigtig gode, og giver flotte krøller.






 Jeg kunne overhovedet ikke finde noget til morgenmad her til morges, for vi har spist alt yoghurten, havregrynet og nu også koldskålen, så jeg åd alle disse kammerjunere..det var lidt tørt..
 Så så jeg lidt tv:)





 Det bliver altid bedre, når prudst joiner mig.







 Ida havde lavet pandekager, da hun kom hjem fra skole, og delte ud, så dem fik vi til kaffe:).

Min mor, ida, og alice kørte på rema 1000, men  jeg ville helst på brugsen, så jeg gik mig en lang omvej op til brugsen.


 Men selvfølgelig følger de katte der står udenfor døren, med en..det sker ret tit, men så er det godt man lige kan distrahere dem med lidt kattemad, og så løøøøbe, som en gal, et stykke af vejen.Haha:-P






 Jeg elsker disse blade, de er så sjove.

 Man kan skille dem ad, og så smide dem op i luften, så de flyver ned igen ligesom en propel..Det er herresjovt^^
 Brugsen.
 Da jeg havde været på brugsen, gik jeg hen til rema 1000, da det jo kunne være at ida, alice og mor stadig var der, så jeg kunne køre med hjem, og heldigt de var der stadig, så dem kørte jeg med hjem.

På brugsen købte jeg en vandmelon.

 Og mit blad.

 Jeg SKAL se denne her film..jeg MÅ bare se den...jeg er en STOR socker for romantiske filme, jeg elsker sådanne filme, og den går i biografen lige nu, måske kan jeg lokke en med?:)..vores biograf koster kun 70 kr, for entre, så det er ikke så galt:D


 Så gik jeg igang med aftensmaden.
Kartofler.
 Lidt margarine i panden.
 Husk låg på kartoflerne.
 Smid koteletterne på panden.
 Jeg lavede lidt hollandaise sauce til.
 50 gram margarine, du kan nøjes med det halve, altså 25 gram.
 Indholdet af sauce-pulveret tilsættes, når margarinen er smeltet.
 2,5 dl mælk tilsættes..det kan dog ske der skal mere mælk i, da den kan blive for tyk og klumpet.

 For biib, køkkenet er altid så rodet, når det er mig der laver maden-Hhah:D

 Jeg prøvede lige et eksperiment, med at smutte lidt persille ned i hollandaise saucen, det smagte udemærket, jeg puttede dog også lidt salt i.



Dækkede bordet.

 Efter aftensmaden gav vi vores far lidt chokolade.
 Og hans halskæde, som var gået i stykker, men vi fik den repareret ved en smykkemager, så nu kan han have den på igen.
 Så fik jeg ryddet op i køkkenet, og fejet gulvet.

 Så ville jeg lave lidt vandmelon-is.
 Skar skallen af den.
 Og skar den i stykker.
 Man kan ALDRIG lade være med at spise af den imens..


 Så blev den blendet.




 Ned i en skål kom den.
 Jeg fandt nogle gamle lejetøjs-is-forme frem, og hældte lidt vandmelon-saft i.
Det skal lige siges, at jeg aldrig har prøvet at lave dette her før, men har set at det kan lykkes. det bliver spændende at se og smage i morgen.



 Ind i fryseren med dem.

 Prussie:D


 Så var det youtube-tid og blogindlægs-tid.

 Kakao.

:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar