mandag den 9. juni 2014

Mandag.9.6.2014.

Jeg starter lige ud med at vise nogle billeder, jeg finder meget søde, sjove, vidunderlige og mig-agtig.Alle billederne er fra instagram, og hvis i har lyst er min instagram grisen60.





 Idag startede jeg jo på mit nye arbejde, som varer i 8 uger, og så er jeg færdig med landbrugsuddannelsen, som landbrugsassistent.
Jeg arbejder på min fars arbejde, med svin, primært slagtesvin:-)
Det er enormt hyggeligt at arbejde sammen med sin far, og sjovt at prøve, for nu ser jeg jo hvad han går og laver til hverdag:-D
Vi starter kl 07:00, hver morgen, så jeg står op kl 06:00.
 Morgenmad.
 Chillede lidt med prudst.



 Ryddede op i køkkenet.
 Så kørte mig og min far til arbejdet..det tager omkring 10 minutter derhen, så det er ikke så galt.
Der er 3 stalde spredt i hver by, så det er lidt meget kørsel, men jeg tror det passer fint med tiden.
 Der var jo en slags helligdag i dag, så vi skulle kun arbejde til kl 12:00, vi var hjemme omkring 12:42.
 Jeg gik ud og plukkede lidt jordbær i vores have.
 Jeg talte 103.
 Vaskede dem.
 Tog mig et bad.
Nu skal jeg jo til at gå i bad hver dag igen, så jeg må have købt mig en mild shampoo til hverdagsbrug.
Jeg går normalt i bad hver anden dag.


 Spiste koldskål, da det eneste jeg havde fået idag var havregryn, 3 småkager, og lidt sodavand.
 Lidt flere instagram billeder.




















 Der var mega varmt idag, så jeg fik mig proppet ned i et par shorts, og mig, ida og alice satte os udenfor og snakkede, og ida spillede guitar :)









Så explorede jeg lige internettet.

 Var lige lidt ude og tøffe rundt med min store røde bold:D
Mega sjovt, og der er meget exercise i at løbe rundt efter den ^^
Alle biler der kørte forbi gloede bare helt vildt..













 Ida og alice var bare på deres værelser halvdelen af dagen, da de arbejdede på eksamens forberedelser-dem er jeg jo heldigvis færdige med.

 Var ude og hoppe på trampolin i en en halv time:D
Og minnie kom lige og joinede mig, resten af den halve time.






 Der skulle komme noget mega interessant om katte i tvet 19:30, så det SKULLE jeg selvfølgelig bare se, det hed noget med the cats secret life..kattens hemmelige liv.
Nogle mennesker havde puttet et kameraa i 50 kattes halsbånd, hvor de så kunne følge deres dage i en hel uge, og se hvad de foretog sig..det var meget spændende.

 Nogle af gæsterne fra vores bed and breakfast havde ikke spist deres kød op, så det kunne kattenes jo få.
 Prudst var HEEEELT vild med det, hun var den eneste af kattene der kunne lide det.


 Man kan bare se det i hendes øjne" giv mig giiiv mig, kom nuuuuuu!!"
Det var sååå nuttet.






 Så gik jeg lidt rundt for at finde vores andre katte, for at se om de kunne lide det.


 Så skulle jeg smøre min allerførste madpakke i 4 år.





 Jeg glæder mig hver dag til kl 19:00, fordi at der oploader sacconejolys deres vlog.
Det er 2 forældre anna saccone og jonathan joly, der filmer deres hverdag hver dag, og oploader det på youtube kl 18:00(deres tid), men kl 19:00(vores tid)
For en uge siden boede de i irland(cork), men de er lige flyttet til london(surrey).
De har 2 børn, Emilia og hunbliver 2 til novenber, og Eduardo, og han er næsten fyldt 1 måned.









Nu vil jeg gå i seng, så jeg kan være frisk til i morgen, når det jo ikke er helligdag mere, men en hel arbejdsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar