lørdag den 21. juni 2014

Fredag den 20 Juni 2014.














 Arbejde.

 Inden arbejde, fik jeg lige mig en kop the.
 Jeg sad inde i stuen og så en video på youtube der hedder hideaway, med kiesza.
Jeg elsker den sang, og sangeren er så inspirerende, jeg elsker hendes måde at levere sangen på, jeg kan ikke beskrive det



 På vej til pause var mig og min far lige inde på min fars ynglingsbrugs, for at købe småkager til pausen.

 Da vi kom hjem, havde min mor bagt boller.

 Jeg satte mig til at se videoer og interview med kiesza, hun er så inspirerende, jeg er meget fan af hende nu, men hun har kun 2  sange.
Hideaway og what is love.
Skal så meget se en koncert med hende en dag.
Hun synger så godt.



















 Bad.



 Blog.
 Ida studerer og skriver eksamensopgave.

 Kan i huske de der vandmelon is jeg lavede engang?-FØØØØJ!!!, de smager sååå dårligt.



 Jeg smed dem ud.
 Så lidt youtube-videoer.
 IIIIIsssss.

 Kattemaden blev bragt ud til de skønne missere.



 Var lige ude ved hønsene.
 Og pinkey.
 Og bruno.




 Jeg satte mig til at læse i min bog inde ved hestene, på en af vores små legetøjsstole.
 Spiste ribs.



 Og jordbær, men Pinkey tog selv af dem, så til sidst var alle jordbærene smurt ind i savl, så skulle jeg ikke lige have flere, så de blev delt ud til pinkey og bruno.
Bare ikke giv dem så mange jordbær, for heste har sarte maver.

 Så så vi en film der hed date movies, haha, den var ret sjov.




Det endte faktisk med at jeg faldt i søvn, og mine søstre havde set 2-3 filme i tveet, da de vækkede mig 02:30 og sagdenu går vi i seng, vil du med"?
Haha, jeg opdagede at de havde tegnet mig i hovedet, men jeg var så træt, at jeg ikke registrerede det så meget..hævnen er sød, da mig og ida fik den ide at tegne alice i hovedet i går, da hun var faldet i søvn.
Bare tag noget der kan gå af hurtigt igen, vi bruger en wideboard marker, den er nem at få af igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar