søndag den 8. juni 2014

Søndag.8.6.2014.

Stod op 08:30, sammen med familien.
 Søndags morgenbord.
 Efter morgenmaden gik jeg videre med mit værelse, jeg har fået flyttet mit det store skab, væk fra væggen, så jegkan tage tapet af der.

 Min kat stribe kom pludselig ind ad mit vindue, og placerede en død mus under min seng...:O
Ad stribe..mange mange tak min ven...charmerende..meget pænt af dig..
Men man skal ikke begynde at skælde sin kat ud, hvis den kommer ind med døde fugle eller mus, den viser bare for taknemmelig og glad den er for at du giver den mad, hygge, ly og kærlighed, den elsker dig bare..så du skal bare rose den <3
Eller tage den og katten udenfor og rose katten på det sted, du vil have den til at lægge musen næste gang...den lægger den dog højst sandsynlig i huset igen-haha :-)

 Så chillede jeg lidt med Harald udenfor.

 Og gav den snacks.






 Yup, jeg har ikke redt hår, ingen makeup, og beskidt tøj, but i love it..my life on the weekends:D

 Så chillede jeg lidt med Prudst.
 Vaskede lidt tøj.



 Slog græs.



 Det blæste ret meget.





 Lykken er rent velduftende vasketøj der hænger til tørre.
 Så chillede jeg lidt med Prudst igen.
 "Gå Mai-Britt, bare gå, her får du lige min røv i hovedet"..



 Spiste lidt koldskål.
 Lavede maj goodiebox indlæg.
 Imens Ida og Alice kiggede tingene igennem, og begyndte at sminke hinanden med den der blush-shimmer-ting der..;-)


 Ida og Alice lavede aftensmaden idag.



 Var lige ude og se til vores jordbær.

 Man kan bare se hvor mange der er, og der kommer flere og flere hver dag.
 De smager så fantastisk, hele min familie går og æder af dem hele tiden.
 Jeg kunne æde mig FED i dem C-:
 Når man bider i dem, er de så saftige og der springer en smagsbombe i din mund.
 Gik lige en tur rundt på vores gård.


 Vores campingvogn.
Jeg kan huske at vi har været på så mange ferier i den, da vi var mindre, men nu har vi desværre ikke så meget tid til ferier, med pasningen af udlejningen og skoler osv..wish we could go again<3







 Det var min rejseløve, på ALLE ferier i denne campingvogn, jeg ELSKEDE den:-D


 Nu sidder vi og ser en underlig film i tvet, jeg aner ikke hvad den hedder:P

I morgen starter jeg på mit nye arbejde, for de næste 8 uger, hvor jeg skal arbejde sammen med min far-det bliver så spændende, jeg glæder mig til at komme igang igen ^^

Ps, det går meget bedre med min kind, der er ikke flere smerter--men hold kæft det gjorde ondt..dont ever wanna do that again :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar