torsdag den 25. juni 2015

Tøj til Genbrugen-Onsdag den 24 juni 2015.


Har i lang tid overvejet at give det tøj jeg ikke vil have mere til genbrugen.
Denne t-shirt vandt jeg i en konkurrence, i viunge, og har aldrig brugt den. 

Aldrig brugt.
Arvede af min lillesøster, men nu er de for små.
Var mine ynglingsshorts, da jeg var 12-14 år, nu er de for små.
Aldrig brugt.

Vandt i viunge.

Vandt i viunge.
Havde på måske 2 gange, de er ret kiksede og lilla..
En bluse jeg vandt i en konkurrence, som jeg klippede lidt huller i, og sys det var så sejt.
Det er det også, men det er bare ikkemin stil længere.





Brugt måske 10 gange, men jeg følte jeg så tyk ud i den.

Jeg kunne aldrig rigtig sætte den sammen med noget.

Den brugte jeg tit engang, men nu sys jeg bare ikke jeg kan finde noget at sætte den sammen med.

Jeg elsker den lille detalje på lommen.

Arvet fra min lillesøster, men nu sys jeg ikke det er min stil mere.

Åh, ja, jeg kan huske at jeg elskede denne bluse, for den gjorde så man så lang og tynd ud, haha..jeg var nok 11-14 år da jeg havde den.

Jeg elskede denne kjole/bluse, men nu klæder den mig bare ikke mere.
Jeg holdt meget af at have sorte strømpebukser på sammen med den.


Denne trøje var min baby.. men jeg kan godt lige holde ud af at skille mig af med den.


Aldrig brugt, for den klæder mig slet ikke-købt på nettet. 


SÅ skal det bare afleveres en af dagene.









































 Vi har fået købt ind til at Ida og hendes klasse der kommer i studenterbil i morgen.





Der var kommet en pakke til mig.


Det var en kameralinse til iphone og android-mobiler.

Sådan var det at tage billeder med den.









Før.
Efter.














 jeg lavede blog.













Til kaffen fik vi negerkys. 





Jeg fik lavet en fin pink streg i mit hår.




















 Jeg gjorde mig klar til tyskland.




Havde mine fine creepers på.








  Fodrede kattene. 










Var oppe og se til jordbærene.























Sad og ventede på at Ida og far var klar til at køre mod tyskland, men Ida skulle først vise far hvordan man sendte en mail.


Jeg sad derfor og så på youtube. 







Endelig efter 2 timer, kunne vi køre.
















I tyskland vi landede.
Vi skulle have et par colaer til når Idas klasse kom med studenter-vognen.

Vi har aldrig købt så mange sodavand før.



Efter fleggaard var vi i calle. 



 Og til sidst i poetzh.














Vi satte os ind i London bussen(det er et lille hyggeligt spisested )













Vi bestilte lidt pommes frites.




Ovenpå så bussen også ret flot ud.















Så kørte vi hjemad.






Far har altid ønsket sig et sommerhus, som han kan leje ud, så derfor tager vi tit ud og kigger på sommerhuse, han  finder bare aldrig et han vil købe..ahaha :) 




Det her var ret så trist.


Men sikkert ret billigt..jeg ville købe det, rive det ned og bygge et nyt..







































Jeg havde lyst til en markvandring, så det gjorde jeg..og kattene gik med. 















De ser bare så forvirrede ud, hvergang de går med os på markvandring.














Jeg fik selvfølgelig dem alle med hjem igen. 









Så sad jeg lidt og nød vejret og den kølige aften.















I tyskland havde jeg fået købt popcorn.


Foliebakker, til at lave mad på bål med.

Whiteboard tuscher


Chokolade.



Maoam.
Bom.
Og nogle vildt underlige bom.

Men de er gode.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar