torsdag den 11. juni 2015

Odense-onsdag den 10 juni 2015.

 Jeg fik lavet mine negle i går aftes.

 Imens jeg lavede blog og lavede eksamens forberedelse.



 Hahahah, kan der være mere i det kop.



Vand, isterninger og citron er himlen. 



 Jeg skulle da lige se det der på dr 1, tror jeg det var.
Der hed de  perfekte piger, hvor de gerne ville gøre deres eksamensforberedelser så perfekt som muligt, og de ville være perfekte i  alt hvad de lavede

Det var faktisk ret spændende..





 Da det var slut lavede jeg videre på mit eksamen.







 Næste morgen stod jeg op kl 08:00
























Lavede et par instagram. 





 Øv, mit armbånd knækkede..


Nu har jeg så kun et tilbage på den ene arm.


Jeg har altid sys mine hænder så så maskuline ud uden et armbånd om, haha :)






 Læste lidt avis.



 Hahah, jeg havde de der krølle-tingester i.









 Ja, jeg skulle jo bare igang igen.






Ida var igang med at feje gulvet og mig:-)..haha, for jeg sviner en del, under eksamens forberedelser, haha:-) 






Nuuuurh minnie og prudst ligger normalt aldrig sammen i den samme stol..men det gjorde der her på det her tidspunkt:)..årh, det var sødt .:D
















Så lavede jeg videre på eksamen.



Selvom jeg havde ret travlt med eksamensforberedelser, skulle jeg da lige bage en hurtig portion pølsehorn til vores tur op til odense, for at høre Alices efterskole kor  i odense.






 Og så kom min mormor, hun skulle nemlig også med.












 Hahaha, omg!, det eneste jeg havde glemt at se om vi havde i huset, var freaking pølser!..hahaha :)  det er jo det vigtigste i pølsehorn:)

Nå, så var mormor så sød at køre mig op til rema 1000.

 Yaaaay:D
 Så kunne jeg lave dem færdige.








 De blev virkelig virkelig gode.














 Årh, typisk, så går ens stræmpebukser i stykker.



 Jeg prøvede på at sy dem, men det gik jo ikke rigtig, for det er jo nærmest kun tynde tråde.







Jeg fik mig gjort klar til at vi skulle køre.










 Ja, mit værelse roder stadig! .desværre :D




















Hahah, jeg troede vi skulle køre kl  14:30..men vi skulle faktisk først  køre  15:30..haha, så var jeg da helt klar til når vi skulle køre.

Men så lavede jeg lige et par lektier mere.










Og spiste et æble. 





 Endelig 15:30 kørte mig, Mor, Ida farmor og mormor afsted til fyn.

Far skulle desværre blive hjemme og passe vores bed and breakfast.

Det er noget af det dumme ved at have et bed and breakfast, en bliver nødt til at blive hjemme.




 Så var vi på færgen.




 De ar jo fået en ny færge, her for en måned siden, og den har jeg aldrig set.



 Den var bare vildt stor..jeg mener den kørte til romø før.

Haa, kørte, fik i den?

Jeg mente nok sejler:)















 Mig og Ida snuste lidt rundt.













 Det var ret skræmmende at kigge ned, for den var så stor.








 Jeg sad og lavede lektier på færgen, men det var ret svært, for jeg skulle bruge mit ben som bord, fordi de andre havde fået bord til vores frokostkurv.

Jeg havde så dårlig samvittighed over ikke at sidde derhjemme og lave videre på eksamen, for jeg vil så gerne gøre det godt.

Men jeg ville også rigtig gerne med og høre min søsters kor.
Så jeg måtte gå på kompromi, og lave lektier på vejen derhen.



Vi faldt i snak med en venlig ældre dame, der boede i åbenrå, og hun havde været med i sandholmlejren, fordi hendes mand havde været soldat der.

 Så kørte vi afsted igen, for nu var vi kommet til fyn.

 Min farmor og mormor skulle lige se hvor Alice gik på efterskole henne, for de kommer jo ikke så tit til fyn.

Efterskolen var bare allerede kørt hen til kirken de skulle synge i, så vi kunne ikke se Alices værelse.












 Da vi havde kigget os omkring, kørte vi videre.

 Efter et stykke tid var vi ankommet til Thomas kingo kirken.

Hvor vi tog et pit stop med pølsehorn og småkager, cola, kaffe og juice.

Min farmor havde taget en masse småkager og juice med, hun er så god til at lave hyggelige frokostkurve.



 Det var en flot kirke, dog var der ca 30 minutter, til koncerten startede.



 Så mig og Ida gik udenfor og kiggede os omkring, for vi gad ikke at sidde og vente der så længe.












Og så gik vi dog tilbage, for at komme derhen i god tid. 


 Den begyndte 19:30.
Jeg tog et par lydfiler, men de er for store til at komme ind på min blog, ellers kunne i høre, hvor godt det lyder.

Der er faktisk også et par gode sange inde på deres facebookside.
Her.

https://www.facebook.com/ollerupefterskole?fref=ts

Koncerten var færdig kl 21:00.

 Nu ventede der bare 2 timers kørsel hjemad.



 Mig Ida konkurrerede om hvem der kunne få benene højst op,på en gymnastisk måde.

Tager dog ikke Idas billede med, da hun ikke ville have det.:)






 Småkager.







 Og så vendte vi snuden hjemad.




 Jeg læste lidt i min bog på vejen hjem.


'




Vi holdt lige ved en rasteplads, for at benytte toiletterne. 







Mig og Ida faldt i søvn på bagsædet.

Jeg faldt halvt i søvn med en æblemost i hånden, og Ida sov med hovedet ind i døren, ahah, det så vildt sjovt ud.








 Og så var vi hjemme kl 00:00.



 Vi skulle lige ud med prudst i stalden.















 Jeg lavede lidt instagram med en lydfil fra koncerten.


 Hahah, jeg havde en melankolst følelse, så jeg begyndte at rydde op i mit værelse midt om natten, jeg havde ikke lyst til at sove.




 Det her tøj skal til genbrugen på et tidspunkt.



 Jeg fik prøvet en gammel kjole jeg fik som 10-årig tror jeg, og den kunne jeg stadig passe, men den sidder ikke så godt mere.



























Ingen kommentarer:

Send en kommentar