mandag den 29. juni 2015

Campingvognshygge-Mandag den 29 juni 2015.


Jeg har fundet et ny sjovt og addicting game. 







Idaskulle hentes fra en studenter-hygge-aften, så Alice og mor kørte ud for at hente hende.

på vej hjem, finder de en ugle på landevejen, den er levende, men de kan se at den har ondt.

De tager den derfor med hjem.
Min mor kan virkelig ikke lide flyvende væsner, altså fugle osv..haha, men hun kører alligevel rundt med den i bilen:)


 Alice begyndte at græde, fordi hun sys det var så synd for den..hun kunne bare ikke have for den, at den havde det dårligt.

Uglen blødte ikke, men den træk vejret tungt, og lå på en måde bare stille.

Ida sad med den i hendes jakke, for at varme den.




Vi sad bare udenfor på trappen med den. 


Her sidder Ida med uglen.





 Vi havde ringet til vagtcentralen, som ville komme så hurtigt den kunne.
Den fik en kasse, som den kunne ligge i, så den ikke ville få yderligere skader, hvis den nu kunne bevæge sig for meget.

For at den kunne få ro, lod vi kassen stå i gangen, for den er jo ikke vant til at høre mennesker, så vores stemmer gjorde den sikkert endnu mere bange.






Lid senere kom der en fra vagtcentralen og hentede den lille ugle. 

 Nu skal den bare redes, og blive rask.





Næste dag stod jeg op kl 11:40-jeg var faldet i søvn, før jeg havde sat vækkeuret igen, hahah :) 

 Mor ringede til vagtcentralen for at høre om den lille ugle havde overlevet, men den var desværre blevet aflivet.
Den havde indre blødninger i lungerne, for den er sikkert blevet ramt af en bil.

Det gjorde mig lidt ked af det, for den lille ugle, men jeg er glad for at den blev fundet, så den ikke skulle lide.


















Sommertøøøøj.







































 Jeg var lidt udenfor sammen med kattene, for at  hygge lidt i varmen.






 Spiste lidt jordbær.














 Jeg lå lidt på græsset og hørte musik sammen med Prudst og Minnie.






Prudst slappede bare max af i ansigtet, hahah :D



 Pinkey kom for at hilse på os.

Vi har været på camping i vores campingvogn rigtig mange gange i rigtig mange år.

Altså da vi var små, nu er vi ikke så meget på ferie i campingvognen mere.












 Når man åbner døren kommer der en rigtig dejlig duft af ferie, og minderne om vores ferier kommer flyvende.
Det er en dejlig dugt.

Den er rigtig hyggelig og 70ér-agtig.


 Prudst og Minnie kom rigtig på opdagelse da de fik lov til at komme ind.






 Jeg fandt vores glansbillede-bog  fra da vi var mindre.
Vi samlede tit og ofte på glansbilleder, så det er rigtig rart at se dem igen.




 Hahaha, prudst finder altid en eller anden rund eller firkantet ting, og sætte sig op i.





 Vores barndomsbamser, som vi altid havde med på ferier, er der selvfølgelig stadig.


 Hahah, Prudsts øjne.


Jeg fandt Idas lille tegnebog.


 Som vi tegnede rigtig meget i på vores ferier.

Jeg kan husje at vi altid sad rundt om bordet og tegnede på vores ferier, og det var virkelig hyggeligt.





 Og så spillede vi også masser af mikado.
 Nuuuurh.
 Jeg lavede lige et opslag på alle os med katte-gruppe-siden på facebook.

 Ida fandt på at vi kunne tage billeder af Prudst i brødkurven alle mulige sjove  forskellige steder.


 Jeg elsker denne lille skål, den er så lille og nuttet.
Vi har også en i kæmpe størrelse i vores køkkenskab.



















 Så fik vi kaffe udenfor hele familien.














 Rester fra da studenterne var her med studentervognen.
 Efter kaffen  lagde mig, Ida og Alice os ud på græsset, og læste i blade.































Jeg fik lavet n fin frisure i Alices hår.










 Jeg fodrede kattene.
 ØØØØØV, min negl knækkede..jeg har lige brugt så lang tid på at gro den lang.













 Så blev jeg nødt til at klippe den lidt kortere.


 Jeg tog mig et bad,


















 Yaaa, jeg er endelig ved at få lidt sommerfarve...eller ikke?.

 Haha, sneaky girl.

Jeg lukkede de sultne heste ind til deres aftensmad.

'


 Hoppede lidt på trampolin.







Åd en masse jordbær.
Jordbær er næsten det eneste jeg spiser i sommerferien.
















 Jeg fik lyst til at luge i køkkenhaven, så det gjorde jeg.













 Harald sad og holdt øje med mig.












Ingen kommentarer:

Send en kommentar