tirsdag den 23. juni 2015

Charterferie på færgen-Søndag den 21 juni 2015.


Det var en lidt kold nat, fordi vi kun sov med et tæppe på, for Alice havde taget hendes dyne med ud i teltet.

Men vi fik da sovet. 


 De første billeder er lige fra i går aftes.






 Velkommen til værelset:)











 Og så er det næste morgen.
 Vi stod op kl 08:00.
Der var morgenmad kl 08:30.













 Morgenmad.
 Vi fik bare pølsehørn og te.
 Mig, Ida og Alice gik rundt på skolen med en kop te i vores hænder.

For Alice ville nemlig vise os lidt rundt.


 En gang.

 Opholdsstue.

Et Klasseværelse.






 Deres kreativitetsrum.






 Et andet opholdsrum


Værelsesgang.






 Et andet klasseværelse.



Værelsesgang. 



Vi tog ud på en lille gåtur, for at få noget luft og bare snakke søstersnak. 


 Noget skulle vi jo have med på turen hjem, så vi gik ind i snolder-butikken.






 Yaaay.



















 Det blev til en rigtig lang gåtur.






































































Denne her gård kunne jeg godt lide, den er smuk på sin helt egen måde. 











Det her hus mindede mig om en kattedame der boede der sammen med sin mand, der var træhugger.






















 De har nogle virkelig smukke huse heromkring.













Tilbage på skolen. 

 Vi sad og spillede lidt guitar inde på Alice og Emelys værelse.








Solen skinnede så fint og der var dejligt varmt, så vi satte os udenfor på græsset og snakkede.


Denne her weekend fik mig til at savne min egen efterskole, tænk engang, jeg havde min sidste dag på min efterskole i 2012 for 3 år siden..tiden flyver.





 Da kl blev mange fulgte Alice os op til bussen, da vi skulle nå en bus hjemad til Als igen.

Alice skulle jo blive på efterskolen. da hun slutter på efterskolen på lørdag.

Så har hun også prøvet at gå på efterskole.




Der sad vi og ventede. 














 Da bussen kom skulle vi sige mojn og på gensyn til Alice.

Ingen af os ville egentlig sige mojn, vi gad ikke rigtig at skulle forlade Alice.

Da mig og Ida havde sat os ind i bussen, følte vi begge at vi skulle græde, for vi savnede allerede Alice.

Vi havde faktisk lyst til at græde, men det gjorde vi så ikke.


 Efter noget tid var vi i fåborg, og skulle vente på en taxa.

Det ville så være første gang jeg nogensinde havde kørt i en taxa.
 Dåborg er en ret hyggelig by, måske skulle man tage på ferie her engang?:)
 Så man rigtig kan se byen.
 Vi sad og spiste lidt slik, imens vi ventede på taxaen.


 Og så var den her.




Inde i taxaen.






 Efter ca 35 minutter ankom vi til bøjden, sp nu skulle der tages en færge til als.





 Vi sad lige og ventede ved en fin bænk.
Woow, her var rigtig smukt.







Så kom færgen, og vi gik ombord.

 Den skulle sejle kl 19:00.






'
 Vi ville gerne have noget mad, det skulle prøves på færgen.



 Jeg fik frikadeller med kartoffelsalat.
Det smagte vandvittig godt.







 Charterferie med kakao og stole.
Perfekt.














 Endelig hjemme på Als igen.












Vores mor hentede os, og vi kørte hjemad.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar