onsdag den 3. juni 2015

Ødelagt paraply-Tirsdag den 2 juni 2015.









I går aftes lå jeg bare og tænkte og tænkte.
Kender i det, når i lægger jer i sengen, men ikke kan sove, og bare ligger og tænker på alt muligt, og bekymrer jer..jeps, det gjorde jeg. 

























Så læste jeg lidt i min bog.








Næste morgen. 



 Stod op 08:30.
 Lavede en smoothie.

 Hahaha det der farve er der stadig..
Mit hår er så fedtet pga af det, og det er også meget stift..haha.
















 Jeg spiste lækker morgenmad sammen med Ida.






 Hhahah, jeg skulle have et billedetil et rejsekort, jeg ville ikke rigtig gøre noget ud af mig selv til billedet, for jeg skulle jo bruge det lige på stedet, så Ida tog et okay billede.








And i got it.







Jeg læste lidt avis. 

 Og så citybois på dr.dk..

Jeg skulle egentlig lave naturvidenskabs eksamens fremlæggelse, men jeg orkede bare ikke..selvom jeg egentlig skulle..
Jeg kan heller ikke koncentrere mig herhjemme, jeg bliver hele tiden distraheret.
Jeg kan godt mærke at jeg gerne vil have sommerferie nu..men i morgen tager mig og Ida på biblioteket, og der får vi sikkert lavet noget.



 Prudst lå bare og sov.

Hun hyggede sig.














 Og så så jeg kampen for magnus.
Hold op, det var trist.
Jeg var grædefærdig til sidst.
Så uretfærdigt for familien, hvis i har set den.

 Han var så sådan en god lille dreng.








 Uuuuuh, jeg var med til det sidste år, det var mega hyggeligt.


Jeg læste avis igen.







Avisen dufter sindsyg godt. 


 Jeg gik igang med at lave lidt eksamens forberedelse.

Jeg skrev 2 ord...fuck..jeg har bare lektie-skriveblokering for tiden..not good..



 Jeg har dog heldigvis fået lavet 1 fremlæggelse ud af ca 15.



 Nuurh..



























 Fodrede kattene.












 Lavede mig en toast-De er lækre.












 Jeg havde lyst til at gå mig en tur i regnen.



 Med min paraply, men det skulle vise sig at være ligemeget.





 Uh, det regnede.























 Paraplyen blæste virkelig meget rundt.haha..jeg gik og grinede halvdelene af vejen.
















 Og så gik den helt i stykker...



 Og så var jeg bare ligeglad med paraplyen.

























 Farven gik ikke rigtig ud, selvom jeg blev gennemblødt af vand.

 Hjemme.



 Jeg hoppede i min morgenkåbe.




 Fandt noget fodbads-pulver frem.

 Og tog mig et fodbad.
 Og så noget youtube.














Ingen kommentarer:

Send en kommentar