søndag den 7. juni 2015

Alice købte ny computer-Søndag den 7 juni 2015.



















 Vækkeuret ringede 07:30.

Jeg åbnede mit vindue, og som sædvanlig kommer Stribe ind ad vinduet.





















Og jeg er jo bare mega træt, og skal lige vågne først, hahaha, der lyder en smasken og slikken i mit øre :)
















Årh, men jeg elsker mig kat.<3





 Men så hoppede hun ud på taget igen.

Hun elsker at ligger derude og tage sol. 

 Og så stod jeg op.
 Vi fik morgenkaffe.






 Jeg gik igang med lektierne.










 Mor, Ida og Alice tog til sønderborg.

Alice skulle have en ny computer, fordi at endes ledning ikke rigtig fungerede, og den er ved at være meget brugt nu..Hun har haft den siden hendes konfirmation den 4 maj 2012.

Ida skulle have sorte bukser til hendes nye job..Ja hun fik jobbet, men får først vagter efter hendes eksamen den 17 juni.

 Jeg blev hjemme, da jeg skulle lave eksamen og slå græs.
Jeg læste lidt i blade.








 Hahah, elsker at sidde på underlige måder.










Jeg så lidt youtube. 




Og så gik jeg ud for at slå græs. 









Årh, prudst kan sove på de mest underligste steder, dog er dette sted ikke så underligt, men hun er så sød.







'














 Årh, jeg hader at slå græs ved de er træer, for de river en i håret, og stikker en i hovedet..aaargh...men jeg elsker at slå græs..















 HhAHAHAH, imens jeg slog græsset, sidder jeg jo i min egen verden, og så kom min farmor pludselig hen til mig, og stak et jordbær hen til mig, og sagde "ej, se der er nogle fugle der har spist i mine jordbær, og de har gemt den umodne side" ..hahah, det var sjovt.

Hun var ude i haven og luge.




















 Hahah, min mor kan ikke fordrage når jeg slår græs her, for hun er bange for at maskinen vælter, ahaha.

Det kan den jo godt, men jeg passer jo på.
 Jeg har dog mit ben udover, så det giver en vægt på den sikre side.


 Jeg må heller ikke slå græs her mere, for der er hun også nervøs for at maskinen skal vente..årh pjat, når jeg har slået det over 10 gange i mit liv...mødre er så bekymrende..


















 Vi bor jo ud til en vej, og der kører der jo biler ude(you dont say?hehe) ..jeg elsker når dem der sidder i bilerne bare glor, når jeg sidder og fræser rundt på græsslåmaskinen.


















 Færdig lige til kaffetid.

 Alice havde fået købt den nye computer.
Den er så ren og fin.
Og meget smart.
Det er en hp.





 Vi fik is til kaffe.

De havde tilbud på is..så den kostede kun 25 kr.





Efter kaffe lavede jeg videre på eksamen. 





Fodrede kattene.








 Jeg lavede en slags vide på snapchat hvor jeg lukkede hestene ind..genialt.

Min snapchat er grisen60.















 Jeg tog mig et dejligt bad.








Efter aftensmaden så jeg gamle blogindlæg. 

 Fordi at jeg gerne ville finde ud af hvornår jeg havde købt den computer jeg har nu..jeg fandt ud af at jeg havde købt den den omkring den 29 december 2014.

For det var den da jeg lavede det første indlæg fra den på min blog.
 Årh, det er var et indlæg fra landbrugsskolen.


Hold kæft jeg savner landbrugsskolen, menneskerne, timerne, interesserne,  eget værelse, bare i det hele taget byen, gråsten..DET HELE!
 Blev helt trist af at læse indlægget..

 Yep, dette var det første indlæg jeg lavede fra denne computer jeg har nu.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar