lørdag den 27. juni 2015

Passer hund-Fredag den 26 juni 2015.

 Stod op kl 09:00 idag.

Ja, jeg faldt i søvn ovenpå min bog igen i nat.

Så jeg har lagt og sovet på min bog hele natten..haha.

Hvorfor sker det hele tiden?


















'









 Mig og Ida gik ud og ordnede hegn til Pinkey og Bruno, for det trænge til en kærlig hånd.






















 Så var vi endelig færdige, og kunne lukke dem ud, for der er ikke noget værre end at skulle være nødsaget til at holde dem indefor, når det er så dejligt vejr.














 Hestene fik også nyt vand.







 Jeg er ca oppe og æde jordbær hver anden dag.
Men de smager jo så godt.


















Jeg snakkede lidt med Harald-drengen.




Ved 16:00-tidenkørte mig, Ida, og far ud og handlede lidt.  









 Vi startede med at handle i jyske vestkysten, efter lidt ting til vores bed and breakfast.








 Jeg elsker at kigge på puder når jeg er inde i diverse boligbutikker..for jeg elsker puder.











De her var SÅ sindsyg bløde.
De er bare så dyre, og jeg vil højest betale 150 kr for en pude.
Faktisk nærmere 100 kr..haha:)

Eller det kommer an på kvalitet og hvorfor en pude det er. 



 Nuuurh, de her puder var mega nuttede.





 Og så elsker jeg også at kigge på billeder med tekst på.
Dette her gav meget mening.
Husk altid at holde øje med, hvor dine tanker er, når du er på en rejse, for dine tanker fortæller dig, hvor dit hjerte hører til..årh, hvor smukt.


 Jeg er på udkig efter sådanne kasser, til mine neglelakker.

Jeg har jo over 50 neglelakker, så det skal være en stor "kasse" med masser af rum, jeg kan bare slet ikke finde ender matcher mine "behov".
 Jeg ville heller ikke give 199 kr for sådan en..maks 120 kr.







Jeg fandt et rigtig fint skab..jeg har(måske) overvejet at investere i et skab til mit værelse.

Jeg ved godt at jeg allerede har et skab, men det er faktisk mine forældres gamle tøjskab..det er ikke sikkert jeg går hen og investerer i et nyt et, for det fungerer jo egentlig ret fint.








 Næste stop bilka.




 Efter det skulle vi hjemad igen.

 Yup, whats up, bare helt normalt at have kattemad på hovedet.






 Denne mark er seriøst den smukkeste mark jeg nogensinde har set, dog er den økologisk, så jeg ved ikke lige hvordan de har tænkt sig at sortere ukrudt og planter hver for sig.?..hmm.

Økologi er sommetider ikke vejen frem guys..














Vi skulle da lige på rema også,så havde vi shoppet nok for idag.










 Der var nogle gæster der skulle overnatte på vores bed and breakfast, og de havde deres lille hund med.
Normalt tillader vi ikke hunde, men hvis det er små "tæppetisser-hunde", Så er der en mulighed for at de også kan overnatte.

Og jeg elsker når der kommer gæster med små hunde, FOR SÅ FOR VI LOV TIL AT PASSE DEM!!..årh, i love it.

Gæsterne skulle til sommer cirkus revy i sønderborg, så de blev kun en nat, og de kom også helt fra næstved.

Hunden vi fik lov at passe var lille Trille.

Hun var virkelig sød.






























 Trille fik lige hilst på pinkey og Bruno inden de kom ind.

Bruno er altid så langsom.


 Stribe har helt lang hale, bare hun ser Trille.

Vi har jo ikke hund, så det er klart at de er bange når de ser et fremmed væsen luske rundt.
 Hun havde den sødeste måde at slappe af på.
 Bagbenene ud, og så kører det.



Hun blev nødt til at være i snor, for det er jo ikke sikkert for en lille hund at løbe frit på en fremmeds grund, og vi har jo desværre en vej ved vores hus.

Det ville jeg jo ikke gerne risikere.


 Nuurh, se her!!, bagbenene stikker langt ud.

Min farmor havde faktisk gæster af noget familie idag, og de har haft enhund i 14 år, så de ved selvfølgelig noget om hunde, og de kunne se på den at den var meget tryg i vores nærvær, det var meget interessant at høre om.

Vi har jo ikke haft hund siden jeg var 13 år, og nu er jeg 21.

Så 8 år siden..

Vi havde jo en golden retriever kaldet lasse, og han blev 13,5 år, da jeg var 13.

Jeg var et halvt år da vi fik lasse.

Jeg har faktisk et par billeder af lasse.

Her fra da den var "ny"


 Her er han lidt størrere.





Her er han giga:)

Årh, jeg savner ham, han var jo kun 6 måneder ældre end lille mig.
Jeg ser ikke så tilfreds ud på billedet, haha :D


 Trille var en men hund at passe.

















Fodredelige kattene.




 Trille gjæffede/gøede også virkelig meget når den så kattene, og for mig der ikke har hund, er det virkelig belastende for mine ører når den gør som tumpe...hold da op mand, den gav bare fuld knald :D haha :)




 Som tak for pasningen af hunden, fik vi en gratis cd af manden, da han var sanger indenfor dansk-pop..









 Jeg satte mig til at lave goodiebox og blog.



'




 Og drak lidt kamillethe.
 Jeg drikker ca en kande the hver dag.
 Jeg så også lidt youtube.






Prudst sætter sig altid lige der, midt på gulvet og slikker sig.



 Om aftenen så vi en film sammen, hele familien(undtagens Alice, hun er jo på efterskole, men slutter i morgen)
 Filmen hed

Jeg købte mig en zoo, og den var faktisk rigtig god.

Informationer om filmen her.

http://www.kino.dk/film/w/we/we-bought-zoo




 Filmen er baseret på en rigtig zoologisk have der ligger over i storbrittanien.

Der går under navnet dartmoor zoo.
Der ville jeg gerne hen engang.

Familien bor der faktisk stadig, den dag idag.

































Ingen kommentarer:

Send en kommentar