tirsdag den 16. juni 2015

Bilka og træthed-lørdag den 13 juni 2015.

Hahah, da jeg stod op, var der en lille edderkop, der hang fra mit loft, og ned ad sit spindelvæv.
Jeg skal snart rydde op i alt mit lort..regner med at få tid i sommerferien.


Havde jo taget sommertøj på. 








Hehe, fletninger, så jeg kan få krøller.

Jeg fik morgenmad sammen med Ida og Alice.

De var igang med at spille kabale.


Tog noget andet tøj på, for vejret var ikke lige sommer-agtigt-jeg skulle jo også bare sidde og lave eksamen hele dagen












igang igen igen.







Jeg regnede ud at jeg ca skulle lave 8 fremlæggelser hver dag, for at kunne nå det.

Ida lavede også eksamens forberedelse.
Også Alice.

Vi er blevet opdraget til at være flittige og lave vores ting, på den bedste måde.

Altså gøre vores bedste, så det prøver vi jo på.
Ny energidrik.







Nuuurh, sveskemusen.


Ej, det er så trættende at læse eksamen.












Det var meningen at mig og Alice, min anden søster, skulle op og se gratis ballet her til aften.
Ida kunne ikke, da hun skulle læse til eksamen.

Men det regnede ret kraftigt.


Så det kom vi ikke.

Ida og Alice bagte en giftkage imens jeg studerede.

Den var ret god.

Hold da op, det regnede.
Ej, det var virkelig synd for balletdanserne.



Ida og Alice har arvet en rigtig smuk stemme-de synger virkelig godt..det gør jeg ikke.

Jeg ville ønske hele verden kunne høredem, for det lyder sindsyg godt.

De sad og sang.

Vi har en sang vi elsker at sidde og synge sammen, imens vi optager os selv på webcam.

Det er virkelig sjovt at se den bagefter så-
det er Rihanna med cry.

Et link til sangen.
https://www.youtube.com/watch?v=AnMP1oqPTto









Jeg tog med Alice og far på bilka, for jeg havde brug for at komme væk fra naturvidenskabs bøgerne for et øjeblik.. 

Jeg var bare sindsyg træt, og havde trekantede øjne.




















Mig og Alice fik os en fransk hotdog, mens far fik sig en is.


Jeg elsker når vi kører og vi pludselig kommer til at fordybe os i en samtale.

Fx, da vi kørte spurgte far os, om vi vidste hvorfor folk egentlig kan lide biler. 
Altså hvad er det der gør at en bil er sej, eller smart.









Vi havde købt lidt aftensslik.
Som vi delte lidt ud.

Jeg fik købt lidt frugt.

Og noget drik.

Og den pung jeg har ønsket mig i 2 måneder.

Jeg fik den endelig købt.
Den er så smart, og flot.


Til billige 99 kr.





Igang igen.
Man føler sig som en robot, når man bruger alt sin tid på at studere, så jeg skulle lige op og danse engang.





Så havde jeg fået lavet min disposition færdig, jeg sys faktisk den blev ret god.




Så gik jeg i seng.

Men jeg faldt først i søvn ved 03:00-tiden, fordi jeg ikke kunne sove, jeg tænkte på hvordan det dog skulle komme til at gå til eksamen.
Osv osv, jeg  ligger og fordyber mig i alle mulige ting inden jeg skal sove.


Og så ryddede jeg lidt op på mit værelse.


Jeg regnede ud at jeg kunne få 5,5 timer at sove i i nat.
Jeg ville op kl 08:00, for jeg skulle jo øve.






Jeg tog et ret godt billede med min fars nye mobil.
den er ret god til at få hele en med.




Og lavede en instagram.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar