søndag den 28. juni 2015

Idas dimension-Lørdag den 27 juni 2015.


Stod op kl 08:00 


Var lidt på min mobil og stod så op kl 08:30.
































 Ved 09:020-tiden kørte mig og mor hen til Idas skole, da det var hendes dimension idag, hvor hun fik hendes afgangsbevis.

Far var taget derhen lidt før, da han lige skulle handle lidt inden.






Der var sat en masse stole op på Idas skole, og et kæmpe lærred med billeder fra deres klasse.
Der var så 3 klasser der skulle have deres afgangsbevis, så de var oppe på de 109 elever.





 Jeg tog dog ikke så mange billeder, for der var ret mange mennesker, og det er på en måde ret personligt.

Men Ida fik hendes afgangsbevis, og hun vandt endda et legat på 500 kr, fordi hun var/er en ambitiøs og dygtig elev.
Det var også velfortjent, for hun er rigtig dygtig.








Så gik vi lidt rundt og kiggede på skolen, så Ida lige kunne sige ordentlig møjn og se skolen lidt inden hun jo ikke skal gå der mere, nu er hun jo student.















































Og så tog vi ind på kong kian og fik en sandwich, som em dimensions-middag,det var jo også rigtig hyggeligt. 





 Vi sluttede af med en is.



Vi gik over til Vuc og spiste den, da der jo er bænke der.









 Og så kørte vi hjemad.


Vi skulle lige ind og handle på netto.





Hjemme igen.

Folderen fra dimensionen.









 Og en lille sang, som vi selvfølgelig skulle synge sammen.










 Jeg er endelig ved at komme igennem alle de der velkomsdrinks..haha..

Hahah, normalt drikker jeg ikke alkohol, så det er lidt stramt at skulle drikke dem ud..drikker dog kun 2 om dagen, og der er ikke særlig meget i.












Prudst er så nuttet.







 Kl 15.00 Gik vi ind til farmor og fik kaffe, og en snak..det er altid hyggeligt at være inde hos farmor.


Hun havde været i sønderborg, og når hun er udenbys, så har hun altid et eller andet med til os.

Det behøver hun overhovedet ikke, men det er vildt sødt af hende og hyggeligt. 

Hun havde nogle slikstænger med.















 Vi sælger jo også morgenmad til de gæster i vores bed and breakfast der vil have morgenmad, og når de ikke spiser det hele, så får kattene det.
Så de blev ret forkælede i dag.














 Men der var slet ikke nogle katte, så demmåtte jeg ud og lede efter.






















Jeg fik lige hentet lidt halm til hestene igen.













 Og så kunne de komme ind.

















 Jeg satte mig til at se citybois på tvoversigt.dr.dk.







 Mig og Ida satte en af de film jeg havde lånt på biblioteket på.







 Jeg har aldrig set så underlig en film før..hold op, den var mærkelig..
 Da kl blev 22:00 kom mor og Alice endelig hjem.

Mor var nemlig kørt op til Alices efterskole, for at hente hende, da det var idag efterskolen sluttede.

 Der var en smuk regnbue udenfor.








Vi sad og så filmen færdig alle 5, nu er hele familien samlet igen.
Det er dejligt, da jeg jo har været hjemmefra i 5 år(efterskole, landbrugsskole, og praktik) og så var det Ida, og nu Alice. ..men nu er vi alle hjemme igen,
vi mangler dog bare farfar..;/..men han er jo her ikke mere..

 Alice lå og sov.







 Jeg sad og så fristet, for jeg vil gerne se alle afsnittene færdige.


















Ingen kommentarer:

Send en kommentar