fredag den 5. juni 2015

Hyggelig dag-Torsdag den 4 juni 2015.



 HhHAHAHA, igår sad jeg og lavede blog med prudst, hun er jo så sød.
 Og spiste is.

Hun er sådan en smuk kat.



 Og så yotubede jeg den.








 Næste dag, stod mig og Ida op kl 08:00 fordi vi igen ville hen på biblioteket og studere, vi får jo lavet mere derhenne.


Vi gjorde os klar, og cyklede hen til busstationen. 
















































 Parkerede cyklen ved busstationeen, og ventede på bussen.








 And then the bus came, and picked us up.





 Hhahaha, Ida sagde at det her træ lignede en masse fuckfingre..hahaha, hilarious.

 Og så var vi i sønderborg.









Vi skulle lige ind i kvickley for at købe noget vand, da jeg dumt nok havde glemt,penalhus, notesbog og vandflaske derhjemme..årh, jeg er en idiot.:)



























Lidt frugt blev det også til.




Og så var vi endelig på vej til biblioteket, så vi kunne få studeret lidt. 














 Vi fandt os et godt sted, og jeg gav mig til at gnave på et æble.




















 Da kl blev der ved 12:30, gik vi ud for at finde noget mad.












 Vi tog på silles mad.









Der bestilte vi en sandwich.








 Vi besluttede os for at gå ned til havnen for at spise vores sandwich, da det jo var et enormt dejligt vejr, hvor solen varmede en op, og skinnede en i hovedet, så man var ved at blive blind, haha:)

Og så var det jo også bare hyggeligt.















 Vi gik ned i slotsparken.









Og fandt os en dejlig græsplet, hvor vi sad og spiste vores mad. 






 Det er utrolig smukt ud over vandet.
Det er dejlig aflappende bare at sidde på en græsplet, og kigge ud over vandet, imens man drikker en flaske vand, og spiser lidt lækkert.






















 Der kom sådanne 2 personer.
En dame og en dreng på ca 16-17 år, og gav os en folder fra Jehovas vidner.

Jeg går ud fra at de begge var Jehovas videner, da de jo var dem der gik rundt med folderne.

Jeg ved ikke lige hvad jeg skal tro om deres religion.
Altså det er vel en religion de elsker og værdsætter, men for mig som kristen ,og halvt buddhist-troende, så kan jeg ikke rigtig se en glæde ved at være Jehovas videner.

De har en masse regler som man ikke må.

Jeg har været lidt på nettet og søgt på hvad man ikke må og hvad man skal overholde.

Der er virkelig meget der bliver taget fra dem.
Det her er bare nogle af de ting de skal følge.

  • Kærestepar der opholder sig alene i et lukket rum eller lejlighed. Overtrædelse kan medføre udelukkelse, på baggrund af dette betegnes som "stærke omstændighedsbeviser.

  • Flirte, også selv om personen er single 

  • Deltage i konkurrencesport, for eksempel fodbold og badminton 

  • Lade sine børn deltage i en lejrskole eller i klassefester 

  • Tage på diskotek 

  • Onani, da Jehovas Vidners ledelse påpeger onani kan være psykisk skadeligt og eksempelvis medfører depression og overdrevent begær

  • Blive væk fra deres to ugentlige mødedage af anden grund end sygdom. Selv i ferier forventes de at deltage, hvor de kommer frem

  • Tage længere videregående uddannelser men Jehovas Vidner understreger at det skal være en personlig afgørelse, hvis man fravælger uddannelse 

  • At bruge bandeord herunder også mildere former som for eksempel "sørme" og "pokkers

  • Deltage i et kirkeligt bryllup med en religiøs ceremoni, som ikke er afholdt af Jehovas Vidner, eksempelvis bryllup holdt i folkekirken

 Vi lå og læste lidt på folderen.



 Der var nogle der var ude og stå på vandski..
Årh, det vil jeg virkelig gerne prøve, for det ser så sjovt, og de skreg og grinede ,og det så ud som om de hyggede sig vildt meget ude på vandet.


















 Og å gik vi ind gennem byen, for at studere lidt på biblioteket igen.














 Vi fik heldigvis den samme plads igen.















 Når vi følte vi blev lidt trætte af at studere, sad vi og læste blade.
Hahah, dejligt at studere på biblioteket, med gratis bøger og blade, man frit kan låne.






Da kl blev 16:00 gik vi hjemad, for nu gad vi ikke at sudere mere.








 Vi skulle lige i borgen i kvickley og købe rugbrød for mor.


Og så tog vi med bussen hjem. 











 Vores cykel var jo parkeret ved busstationen, så vi cyklede hjemad.














Hjemme.



 Alle gutterne.






jeg studerede lidt videre.












Og lavede mine negle.


















 Mig og Ida spiste pitabrød udenfor.
Det var ret hyggeligt.

Kattene kredsede rundt om os.





















 Derefter satte jeg mig ind og studerede igen.

Hahahahhaha, prudsts ansigt på billedet, priceless.

























1 kommentar:

  1. Cool, i would like to see your blog:)
    Thank you for your compliment^^

    SvarSlet