lørdag den 6. juni 2015

Fars dag-Fredag den 5 juni 2015.



Oppe kl 10:00. 
























 Ved 12:00-tiden gik mig og Ida op på brugsen, for at købe lidt ingredienser til en fars-dags-gave.




 Ja, jeg lånte Alices hat.












Vejret var faboulus.







 Vi lukkede først lige hestene ud.



















































Inde i brugsen.









 Da vi havde købt ingredienserne, gik i hjemad.






Hahaha, hatten lettede en smule, pga vinden.











Hjemme igen.



 Uh, jeg leder jo efter en slags storage til mine neglelakker, og jeg fandt en, men den er pænt dyr.
Men hvis nogle af jer leder efter en, så tror jeg denne er meget fin at have til at stå.
Jeg skal dog først vinde en million, før jeg vil købe så dyr en ting.



 Da kl blev omkring 13:30, gik mig og Ida igang med at bage en kage til fars dag.

Vi valgte at bage en brownie, for far elsker jo kager og småkager, så i år, ville vi give ham en kage.






Vi lavede den rigtig rigtig hurtig, for far måtte jo ikke se at vi bagte en kage til ham, så vi skulle nå at bage den før han kom hjem.


 Uh,  den ser lækker ud hva?.

Vi skrev "til far" på kagen med smarties.






 Han blev glad for den.hehe :)

Vi satte os derfor hen til bordet, og fik kaffe og kage.


Jeg skulle jo gå igang med at lave eksamensøvelser, så det gjorde jeg.












 Ida var ude i køkkenhaven og luge lidt, det ville jeg også meget hellere, men jeg lumrede bare lidt rundt sammen med hestene og kattene istedet for.








 Hahahaha, Pinkey ville bare så gerne ind, og have sin mad.

Når kl den bliver around 17:30, så ved man hvor pinkey er, nemlig lige der, for han vil ind og have mad.




Bruno er lidt langsommere.
Han er langsom når han skal ud på marken, og langsom når han skal ind og have noget mad i stalden. 



















































Derefter hoppede mig og Ida lidt på trampolin. 



Og fodrede kattene. 






Lavede en underlig dans på snapchat.

Hvis i vil følge mig er min snapchat grisen60.
Min instagram er også grisen60.



 Efter aftensmaden tog mig og Ida med far ud for at se på en grill.
Vi skal nemlig have købt en grill til vores bed and breakfastgæster.








Mig og Ida sad og ventede i bilen, da far snakkede med ham manden vi skulle købe grillen af.
Vi købte grillen tæt på hvor mølleparken er.
Mølleparken er et sted hvor man kan komme til koncerter.

Lige på det tidspunkt var tøsedrengene og spille i mølleparken.
Hvis i ikke ved hvem tøsedrengene er, så har jeg et link til jer her.

http://da.wikipedia.org/wiki/T%C3%B8sedrengene


 Det sad vi så og hørte på..

Dem der bor tæt på mølleparken, de får gratis billetter til hver koncert der bliver holdt.(det fortalte ham manden vi købte grillen af.)
Det må virkelig være dejligt, hvis nu ens ynglingsband kommer.''Men også ret irriterende hvis det er et band man hader.

Fx, jeg hader hader hader bandet tv2..det er så klamt det band...jeg ville simpelthen flyve til Australien, hvis det skulle spille...







 Yaaaay, vi fik købt en fin grill.
Den var ikke så stor som jeg troede, men den ser da ret god ud.

Den er sikkert nem at gøre ren.















 Jeg hyggede mig lidt sammen med prudst.

















 Vi har faktisk fået rigtig gode anmeldelser på vores bed and breakfast.


 Jeg har egentlig ikke lyst til at offentliggøre adressen på vores hjem her på bloggen, så det kommer ikke til at stå her.

Men billeder af vores bed and breakfast, må i gerne se.






























 Jeg havde sådan lyst til en cykeltyr, så jeg cyklede mig bare en lille tur inden det blev mørkt.





















































Jeg cyklede ned til dammen, da det er dejligt fredeligt, og hyggeligt derhenne.
























Jeg elsker at cykle rundt i byen om aftenen, for der er ikke mange mennesker, og det er bare hyggeligt.
Det er også vildt hyggeligt at møde en masse hundeluftere og deres hunde. 















Jeg kom hjem, lige da far og Alice kom hjem.
Alice skulle med færgen hjem ved 21:00-tiden for de skulle nemlig synge til grundlovsvalget på fyn, og det sluttede vidst lidt senere, så hun kunne ikke nå den første færge.






 Mig, Ida og Alice spillede et spil, der hedder Afrikas stjerne.
Alice vandt, Ida kom på anden pladsen, og jeg tabte.







 Derefter sad vi og snakkede lidt inde i stuen.















Ingen kommentarer:

Send en kommentar