søndag den 21. juni 2015

Guldnegle-Fredag den 19 juni 2015.




























 Stod op 08:30.
 Det jeg fik købt i genbrugsbutikkerne igår må i få at se om et par dage, når jeg får tid.























 Så tog jeg bussen til sønderbor for at aflevere min biologibog, den skulle jeg jo ikke bruge mere.



 Hahaha, jeg gik bare og skrålede vildt meget på den der sang cry, fordi jeg elsker den så meget.














 Idag gad jeg ikke og have makeup på..det gider jeg aldrig rigtig i ferier eller sommerferier.













 Jeg har virkelig følt mig som en hiphopper idag og følt jeg burde gå rundt i hip hop tøj.


Nok også pga de sange jeg har hørt idag. 





Sønderborg.

Jeg fik afleveret min biologibog. 





 Skulle da lige gå igennem borgen en gang..jeg havde lyst til at shoppe, men beherskede mig.
 Og gik ud igen.

 Skulle op på biblioteket og aflevere en bog.













Ventede på busstationen.







 Ja, så tog jeg hjem.




Og gik hjem. 




















Hjemme.
 Gik bagom og lukkede hestene ud.























Minniemusen kom også. 


 Skulle lige op til jordbærene og se.















 Jeg gik op på mit værelse for at lave blog.











Og lavede mine negle. 













 Hold da op jeg roder når jeg skal finde tøj..


Jeg skulle til noget hyggemed nogle venner.
Jeg prøvede næsten alle mine kjoler jeg havde, og ingen passede til lejligheden. 




Så jeg endte bare med noget enkelt. 
















 Kjole skulle jeg ikke have på.. haha.








































 Så drog jeg afsted til sønderborg.






















Ind i bussen med mig, og så afsted. 






Og så tog jeg hjem kl 00:30.

Det var en rigtig hyggelig aften, med god mad, singstar og hygge.


 Mor kom og hentede mig.

 Vi var hjemme 01:00.






Jeg smuttede lige ud med prudst i stalden. 











Og minnie ville lige med.
Hun elsker at komme med ud i stalden, fordi der er mus derude. 






 Åh, my goood!!!, det skal ryddes op.




























Ingen kommentarer:

Send en kommentar