mandag den 8. juni 2015

Spiller fisk-Mandag den 8 juni 2015.

 Jeg fik lavet et par instagrambilleder igår.











'













 Årgh, jeg havde sat mit vækkeur til kl 08:00..men faldt i søvn igen...damn..stod op kl 10:00.
 Jeg gik straks igang med eksamensforberedelse.
Jeg havde ikke engang fået morgenmad endnu.








 Og jeg havde stadig morgenkåbe på.















Der kom en pakke med posten.





 Jeg elsker når de har de der lukninger-Det er så smart.
 Pakken var en rigtig flot jumpsuit.

Jeg kunne godt passe den, men det er jo mega svært at lukke lynlåse når de sidder helt omme på ryggen.







 Hahaha, jeg har haft morgenkåbe på  hele dagen.

 Først da kl var 14:30 fik jeg normalt tøj på.
 Fordi at jeg ville med Ida og mor ud at handle.













































 Jeg sad lige udenfor og ventede til at Ida og mor blev færdige, så i kunne komme afsted på indkøb.



 Og så kunne vi komme afsted til netto.









































 Jeg havde købt pistacienødder, som jeg sad og spiste i bilen på vej hjem.




Se hvor lange mine negle er blevet nu!-yaaay-




Jeg havde også fået købt nogle popcorn, men det erikke helt almindelige popcorn..for de bliver poppet op i sådan en pap-tingest som man har i biograferne.

Mega seeeejt. 



 And ofcourse ting til smoothies.


Og bananer. 









 Jeg studerede lidt videre.




























 Maden ville være færdig 18:30, så jeg tænkte at jeg lige hurtigt kunne gå en tur.

Så det gjorde jeg.


Men det blev nærmere en blandet tur, med løb, gang, jogging og hurtig gang....Så det var da en god tur.





































Årh, jeg elsker de blomster..det er så smukt at gå denne vej.



























 Og så var jeg hjemme.





 Maden var ikke færdig endnu, så jeg fodrede kattene.
 Minnie var der ikke..men bare rolig, nogengange så kommer hun ikke.

Selvom vi selvfølgelig bliver lidt bekymrede..





Jeg fik de store dyr ind. 







 Woow, denne gæst holder meget tæt på huset..altså meget tæt på indgangen.


Når jeg giver kattene vand, så bruger jeg  2 æblejuice-flasker til at hente vandet i.



 Og når der er gæster der står på vores gårdsplads, så undrer jeg mig over om de nogensinde tror at jeg giver noget andet end vand til kattene..hahah, men det er jo kun vand.








 Ida havde lavet burger boller til aftensmad.

Det var rigtig lækkert.














Næsten hver aften når vi spiser(vi spiser tit i udestuen om sommeren, så springer stribe op på hegnet, og sidder bare og glor på os.) 













Mig og Ida har fået en obsession med at drikke vand, med citron og mega mange isterninger i..vi elsker det, og tømmer nærmest 1-2 isterningeposer om dagen. 









 Nuurh, prudst sad med til bords:)



 Jeg lavede en snap, hvor jeg spiste en citron uden at skære ansigt..sjovt :D



 Mig og Ida fik lige 2 runder spil fisk.

Jeg vandt i runde 1.

Ida vandt i runde 2.







 Hahah, jeg skulle lave en hel bog om prudsts mange liggestillinger.











 Nu vil jeg smutte i seng, for imorgen skal jeg op kl 06:00, for at møde kl 08:00 på skolen, for at øve lidt naturvidenskabs-til eksamen den 16.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar