lørdag den 20. juni 2015

Ida blev student-Onsdag den 17 juni 2015.

















Godmorgen.

Stod op kl 07:30. 

 Hahaha, denne her video lavede Ida og Alice sammen engang for længe siden, da jeg var på efterskole.
Her er linket.
https://www.youtube.com/watch?v=KL2J58uSZf8





Idag kunne jeg godt bruge min dyre parfume, for Ida bliver jo student idag.




























 Ida var taget hen til skolen før os, for hun skulle jo til hendes sidsteeksamen.

Mig, mor, Alice, Farmor, mormor og far tog bilen hen til Idas skole.




 Vi havde blomster med til hende.


 Idas eksamen skulle være færdig kl 09:00.








Vi sad og ventede på at Ida kom ud.



 Hun skulle op i velfærdsstaten.
Og fik 12.

Sælvfølgelig, hun får altid 10 eller 12 i alt.


 Fordi hun var den første der blev student skulle hun hejse flaget.







De andre kørte hjem, men jeg skulle lige hen til min skole, og støtte de andre fra min klasse, der også skulle op til deres eksamen.






 Den er så smuk denne blomst..det er en af mine ynglingsblomster.


 Hhaahha, nu er det ikke en blomst mere.






 Jeg skulle lige ind i borgen og købe noget dækkelse til ansigtet, haha:)










 Og så drog jeg op til skolen.








 Jeg satte mig til at vente i en af vores kuppler.


















Jeg havde sat og ventet i en 40 minutter ca, så jeg gik ned i cafeén og fik en kop kakao.




 Og kl 11:50 gik jeg så hjemad.

 Og tog bussen hjem.






 Og så gik jeg hjemad.
Jeg stod af i byen.

















 Fordi jeg skulle hente min goodiebox.




Det regnede lidt, men jeg sys det var dejligt afslappende.






























 Hjemme.


Jeg kan aldrig vente med at åbne min goodiebox, så jeg har faktisk altid åbnet den lige inden jeg når hjem, hhahaha:D 
Det er så spændende jo.




Yep, min kat Stribe havde fanget en mus. 


 Jeg roser den altid op til skyerne, selvom hun tit fanger mus.















Alice skal op til engelsk mundtlig eksamen i morgen, så jeg sad og hørte hende lave sin eksamen.

Det gik jo rigtig godt, hun er meget dygtig til sit engelsk.

Nu laver jeg jo indlægget et par dage efter, pga tidspress, så jeg kan ligesågodt sige at hun fik 10..det var også rigtig flot.



'



Jeg var enormt træt..eller det har jeg været hele ugen næsten.
Så jeg satte mig op på mit værelse, for at slappe af og bare læse.













 Dejligt afslappende.






 Og så kom min moster og kusine lige til kaffe, for at fejre at Ida var blevet student.

Jeg var bare giga træt stadig.









 Da gæsterne var kørt hjem, smuttede mig, Ida og far lige op med Alice til færgen, da huns kulle tilbage til efterskolen..hun havde jo fået et par dage fri, da Ida jo blev student, og det ville hun jo gerne være med til..















 Vi fik pizza til aftensmad.




 Jeg sad og diskuterede de forskellige partier med min mormor, men hun er egentlig ikke så meget inde i politik, men det var hyggeligt alligevel.


 Da det var aften sad mig og prudst og lavede blogindlæg.
Hun er jo så sød.











 Da kl var omkring 22:50, besluttede mig og Ida os for at se fifty shades of grey.

Jeg har set den 2 gange allerede, men Ida har aldrig set den..jeg har simpelthen plaget Ida og Alice om at se den..
HhAHA:)










Og så gik vi i seng. 


Nu har jeg set den 3 gange.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar