tirsdag den 16. juni 2015

Energidrik-Fredag den 12 juni 2015.

 Gik i seng 00:15, da jeg havde sat oppe og øvet naturvidenskabs eksame.
Vækkeuret ringede kl 07:00.
 Men stod op 07:30.
 Jeg skulle op til skolen, for at øve naturvidenskabseksamen sammen med nogle fra klassen.






















Jeg elskede mit hår idag.







 Og så var det tid til at gå op til bussen.















 Det var virkelig virkelig varmt, jeg fortrød virkelig at jeg havde taget min jakke med.

 Jeg ventede på busstationen.





















 Så var jeg i sønderborg.

 Da vi havde fået øvet og snakket om eksamen, tog vi hjemad.
 Der var markedsdage i sønderborg, og det så virkelig hyggeligt ud!,  men jeg kunne bare ikke, for jeg skulle hjem og lave eksamens forberedelse.

 Jeg skulle lige på biblioteket og aflevere en bog.







Jeg ville lige en tur på føtex.





























 Jeg skulle have et par strømpebukser.
 Og så gik turen hjemad.
 Årh, markedsdage er så hyggeligt, vill ønske det lå efter eksamen.












 Hahah, bussen ville ikke starte, på det tidspunkt...det tog en halv time, og så kørte den igen.













Stod af i byen, for jeg ville gerne ind på rema 1000 og købe et par energidrik, fordi at jeg havde bestemt mig for at lave eksamen  halvdelen af natten. 






















 Og så tog jeg hjemad.





Det er ca 4-5 år siden jeg sidst smagte en energidrik.

Jeg drikker aldrig energidrik, for jeg kan egentlig ikke lide dem så godt.

Men jeg tænkte det ville være praktisk, når jeg skulle studere langt ud på natten. 






















 Hjemme.




 Mig og Ida tog en lille pause, hvor vi hoppede på trampolin.

Jeg var meget stresset over eksamen, så Ida sagde at det nok ville være en god ide, at grine lidt og hoppe på trampolin.

Så det gjorde vi.




 I ca 30 minutter, for jeg måtte hellere komme igang igen.
 Ida skulle også studere.









 Jeg havde købt lidt slik, som jeg kunne hygge mig med når jeg skulle studere.


Og så en masse energidrik.





Og strømpebukser. 

 På biblioteket fik jeg lånt en bog om drømmetydning.
 Den ser ret god ud. interessant.


 Energidrik med isterninger er lækkert.

















 Prudst er altid med!, aldrig uden hende<3
 Jeg elsker mine dyr, familie og venner, man kan ingenting uden dem<3
 Hahaha, Harald, hvordan er det du sidder?
 Bare rolig, han sked ikke:)









Maaaaad.






 Igang igen:)
 Hahah, da jeg skulle have nogle isterninger i min vand, hang de fast på mine hænder..hold op det gjorde ondt.





















 Da kl blev 02:10 gad jeg ikke mere, så gik jeg i seng.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar