tirsdag den 23. juni 2015

Ollerup efterskoles musikfestival-Lørdag den 20 juni 2015.

Wauw, folket elsker min kommentar.

Stod op 09:30.




Idag skulle vi nemlig til fyn for at se Alices efterskole have en festival.

Eller ja, vi skulle selv deltage i den.

Ollerup musikefterskoles musikfestival.

Hvor det var elevernes bands der spillede.

























Jeg spiste noget morgenmad.

Men smed det ud efter en halv yoghurtdåse, for jeg kunne ikke lide yoghurten.










Ved 11:30-tiden kørte mig, Ida og mor mod færgen til fyn.















Inde på færgen.






















Vi gik ind og satte os i det store rum. 






Jeg sad og læste lidt i min bog.














Jeg elsker at prøve forskellige steders kakao, så jeg skulle da lige have en kakao fra færgen.



Vi havde købt nogle nødder, som vi sad og delte.


Årh, der sejler vores den gamle als-færge.
Jeg savner den.jeg kunne faktisk bedre lide den gamle færge.
Ida ligner en matros.







Det er vildt dejligt at være ude på dækket, når solen skinner.












Vi sad og kiggede ud over havet.

Hvis man slikker på de der stænger, så smager det af salt..det kan jeg erfare..HAhaha, jeg elsker at slikke på ting..








Det var virkelig afslappende at sidde med lukkede øjne, mærke vinden og høre bølgerne bruse. 

Så var vi ankommet til fyn.







 Og kørte mod Alices efterskole.

Jeg sad og læste i min bog på vejen derhen.

Festivalen startede kl 13:00, men vi var der kl 13:30..det gjorde dog heller ikke så meget.





 Vi fik et indgangs-armbånd.



Man kan dog ikke se det så godt på det her billede..
Jeg tager et nyt billede af det om lidt, så det kommer med i et andet indlæg.





Vi mødtes med Alice oppe på hendes værelse.




Og så gik vi ellers bare rundt og kiggede og hørte på de forskellige bands.










Mig, Ida og Alice gik os en tur, imens mor sad og hørte på lidt musik.
Hun ville ikke med på en gåtur.





 Det citat kunne jeg godt lide.


Der var mange folk og mange elever.

De er sgu dygtige de elever, det er jo også en musikefterskole, så det er mennesker der interesserer sig for musik.

















En af Idas drømme var at spille på en elektrisk guitar med en forstærker sat til, så vi gik op i et af skolens musiklokaler..ja, de har 4-5 stykker.













Og så gik vi ned igen.




Vi købte lidt popcorn, og sad og lyttede til de forskellige bands.

Da det var aftensmads-tid købte vi lidt mad på pladsen..det smagte rigtig godt faktisk.





















Det var egentlig ikke planlagt at vi skulle blive og overnatte på skolen, men Alice var lidt
 trist over at vi allerede skulle hjem, så mig og Ida blev og overnattede.

Mor tog hjem.

Vi blev lige kørt hen til brugsen, for at kigge lidt rundt derinde.
Og så gik vi os en lille tur.

Det er nu dejligt her på fyn.





















Naturen er rigtig smuk her. 








Vi sad lidt og snakkede imens vi lyttede til søens vand, og kiggede ud over landskabet. 









Nuurh, vi mødte en rigtig sød kat.

Dette var dog det eneste billede jeg fik af den.
Jeg følte lige for at tage en løbetur på løbebanen.












Så var vi tilbage på efterskolen.




Vi gik op i øvelokalet igen.


Og spillede musik.












 Vi sad og spiste vores bom(bom=slik)


Jeg sad bare og spillede lidt på trommerne, men det lyder slet ikke godt.

Jeg kan ikke spille på noget instrument, og jeg kan slet ikke synge.
Ret trælst.








Vores ting er at sidde foran computeren og synge sange på lyrics.com.

Det er så hyggeligt. 

Forældre og søskende kunne komme og overnatte i telte ude på deres græsplæne, det så så rart ud.











Ved 23:30-tiden sang efterskolen lige 4-5 sange ved deres hoveddør, inden vi skulle i seng.












Efterskole.eleverne skulle sove i telt denne ene nat.
Så mig og Ida kunne låne Alice og hendes rommie Emely´s værelse.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar