søndag den 21. juni 2015

politik og Valg-torsdag den 18 juni 2015.










Stod op ved 10:00-tiden..jeg skulle egentlig have været oppe kl 09:00, for at være i sønderborg kl 10:00, men igår faldt jeg i søvn inden jeg havde stillet mit vækkeur..upsiii. 

 Planen var at mødes med Ida i sønderborg kl 10:00..så jeg tog bare bussen lidt senere.
Hun var ude og støtte en veninde fra hendes klasse til hendes eksamen...hun fik også 12-de er altså nogle dygtige unge mennesker ude på den skole.





















Så tog jeg da bare afsted kl 11:00.




Ida havde ringet og spurgt om jeg vill med hende til åbenrå..en meget spontan tur.

Det ville jeg da gerne.






 Så sad jeg ellers bare og ventede på bussen.










 Inde i bussen.




 Og så var jeg i sønderborg.






















 Kl 12:18 gik der en bus mod åbenrå, som mig og da tog.





 Dejligt med en oplader.
turen tog ca 40 minutter.








Og så var vi i åbenrå.








Vi var lige i tigeren fordi Ida ville have nogle leggins, da hun havde bare ben, og det var alt for koldt.




 Jeg fik kun købt gajoler.



 Vi gik ind på kong kian og fik os noget mad.




























 Jeg kunne ikke spise den anden halvdel af min sandwich, så den gemte jeg og tog med mig rundt.

Så gik vi bare lidt rundt.





 Vi var inde i ca 4-5 genbrugsbutikker og kigge.




'





 Fik da også købt lidt.





















































Nuuuurh,, babybysko er såå nuttede.
Jeg vil gerne have en baby, så jeg kan købe nuttede ting til den.






















Vi skulle da lige ind i løvbjerg butik. 










 Omg, childhood memories.










 Da kl var blevet mange tog vi hen på busstationen for at vente på bussen.






Hahaha, jeg fik øjenkontakt med en dreng, på en virkelig lummer måde, imens jeg slikkede på denne slikkepind, oh good.


 Vi sad og spillede kryds og bolle, imens vi ventede på bussen.
Dejligt tidsfordriv.


Så var vores bus kommet, så vi tog hjemad.




















 Denne her hyldeblomst var et fejlkøb, den var slet ikke så god som jeg troede.




















 Der ramte vi lige sønderborg busstation.

Der gik en bus mod Guderup 55 over, så der var vi heldige.

















 Og så gik vi hjemad.

















Jeg gik og spiste min sidste halvdel af min sandwich på vejen hjem.


 Hjemme.

 Ida var kommet i jyske vestkysten, da hun jo blev student igår.









 Og så smuttede vi op og stemte, der var jo valg idag.





 Ja, jeg kom til at stemme på sf....og det var en kæmpe fejl..haha..

Jo, altså i forgårs ville jeg gerne stemme på df.
Igår ville jeg gerne stemme på sf, oglige da jeg havde stemt, ville jeg gerne stemme på df.

Skulle have stemt på df.

Men grunden til forvirringen er faktisk at jeg har delte meninger med dem begge 2...

Men jeg kan faktisk bedre lide df, for de er ikke imod lanbruget.

Dan jørgensen den skid, skal bare ud.





Var lige på brugsen og handle med mutti(Mor)








Da i kom hjem var mig, Ida og prudst oppe på Idas værelse, og chille.





 Ida sad og spillede mundharmonika.





 Hahah, skønt billede.:)














 Vi fulgte lidt med i alt det der valghalløj bagefter.

Blå blok vandt-Dejligt.







 Tog  et dejligt bad.



















Ingen kommentarer:

Send en kommentar