tirsdag den 9. juni 2015

flotte isterninger-Tirsdag den 9 juni 2015.







Jeg fi læst bogen fra biblioteket færdig igår aftes, så jeg tænkte at jeg kunne aflevere den idag...jeg glemte bare at aflevere den, da jeg stod opppe på biblioteket, da jeg skulle hente nogle bøger...damn.




Stod op kl 06:00, da jeg skulle hen på skolen og øve lidt naturvidenskabs eksamen med nogle fra klassen. 








































 Afsted op til bussen.













 Sikke en fin madpakke jeg havde med igen idag.
Tog bare noget let fra huset.












Og så ventede jeg på bussen.





Der var en lille pige der sad på den anden bænk ved siden af mig, der bare monster gloede på mig..ver en bevægelse jeg lavede, så gloede hun på mig..men det gør små børn jo-Det kan bare være lidt irriterende i længden :) 




ahaha, og så var der er lidt forvirret  mand der spurgte en anden mand om der var en bus der kørte til sønderborg.

Han kom vidst ikke herfra-han lød lidt københavnsk..

Og så begyndte den anden mad at tale om at han skulle hen til en hjerteafdeling, og så stod de bare og fortalte hinanden livs-historier..jeg tror ikke de kendte hinanden..det var ret sjovt.



Der var også en ung far der kom rullende på rulleskøjter med en lille dreng i barnevogn, han rullede hen til sin anden søn, der stod og ventede på bussen.

Det var virkelig sødt.



Hahah, jeg oplevede mange spændende ting den morgen.







 Inde i bussen.



 Så var jeg ankommet til sønderborg.






Jeg elsker når jeg går med høretelefoner i, og ikke kan høre hvor højt mine sko egentlig klikker..det er mystisk, det kan jeg godt lide. 









 Og ved 11:00-tiden havde vi snakket og lavet lidt opgaver osv..så vi tog hjemad.


Jeg skulle jo hen på biblioteket og låne et par bøger, jeg havde reserveret. 










 Da jeg havde lånt bøgerne gik jeg hjemad til bussen.


Jeg skulle faktisk også have hævet penge, men jeg havde helt glemt min pung..årgh..eksamensperioder gør mig skør...HAHAH:D




 Omg!!..Hvem er jeg, og hvorfor var jeg så mærkelig på facebook dengang??








 Ad, der var en der havde hunget noget tykkegummi fast på bussædet..klamt.






  



 Da jeg stod ud af bussen, sad Ida og ventede på en bus til sønderborg, for hun skulle nemlig til eksamen i afsætning kl 13:00.

Hun fik selvfølgelig 7..hun får så gode karakterer.

Det er meget meget sjældent hun får 02, 4 og 7..det er altid 10 eller 12..men jeg er da stolt af hende:)

Gad bare også godt at få så gode karakterer.

Jeg får normalt 4 og 7. 




 Og så gik jeg hjemad.




























Jeg fandt en mega nuttet og sjov bille.























 Hjemme.


 De bøger jeg havde lånt på biblioteket.

2 bøger om drømmetydning skrevet af Sigmund Freud.

 Og en anden bog om drømmetydning.



Jeg lavede en smoothie, og så gik jeg i eksamens mode. 































  

Prudst lå bare og sov, imens jeg knoklede.













 Jeg sys der blev lidt koldt i stuen, så jeg startede vores varmemaskine, årh, det var dejligt, for den blæste varmt luft lige ind på en.

 Indtil min mor så at jeg havde sat den på en stol, og fjernede den..Hun troede stolen ville vælte..øv..:)

 Jeg tænkte at jeg ville prøve de dersens popcorn så det gjorde jeg.



 De poppede op i den der pap-kasse-ret sjovt.



 De smagte faktisk godt.

Der kom bare alt for meget salt på-det er jeg ikke lige så godt til, haha :D
 Fodrede kattene.
 Minnie musen er kommet hjem igen.

 Lukkede Pinkey og Bruno ind.








 Fortsatte med eksamens forberedelse.














 Jeg fandt på en fin ide med at lægge lidt frugt ned i nogle isterninger..smaart.



 Hahaha, Prudst sad bare og gloede interesseret på hvad jeg lavede.

Jeg sad bare og skraldgrinede, fordi hun simpelthen er så sød.

Jeg ville ønske hele verden kunne møde hende, og vores andre katte.
 Hun sad og spandt og lavede en masse smaskelyde.




Her kl 20:45 skal jeg ind til tvét og se de perfekte piger, som handler om at mange unge piger presser sig til  det yderste for at få topkarakterer, for alt andet end 10 og 12 er uacceptabelt i deres verden.

De er meget perfektionistiske..det er jeg også selv..ved dog ikke om jeg presser mig for meget..det gør jeg nok lidt, jeg sidder jo og laver eksamen hver dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar