lørdag den 6. juni 2015

Ligner en turist-Lørdag den 6 juni 2015.

























 Stod op kl 09:00.




 Lavede lidt morgenmad.


Jeg havde taget en sommerkjole på idag, da der var sådan et dejligt vejr igår. 













 Jeg satte mig til at lave eksamens lektier.
 Sammen med prudst.










Hun hyggede sig rigtigt.




















Hhaah, når jeg sidder og studerer, så finder jeg bare et eller andet mærkeligt mad i skabet og sidder og æder.

The.


 Vand og kammerjunkere.


















 I pauserne gik jeg ud og snakkede lidt med kattene.

Ida havde fået et lille job på en kro/hotel idag, så hun var oppe kl 08:00, da hun skulle starte kl 11:00.


De manglede ret mange til at hjælpe på kroen/hotellet, så Alice kom også lige med og hjalp.

Ida skulle serviere og Alice skulle vaske op.

De søgte dog kun en servieringselev.
Alice kom med, da de kun søgte en opvasker under 18.

































 Min ipad skulle lide lade lidt op, så jeg kunne ligeså godt tage en lille pause.

 Vejret var så dejligt.

Der var nogle af vores gæster der lige havde været ude og cykle 60 km.

































 Jeg gik derfor udenfor og satte mig i solen, sammen med prudst.


























Det er så dejligt at solen endelig er kommet. 












Hhahaha, jeg hjalp lige vores mor med at vaske vores havebord.
(havde ikke mobil med derud-så ingen billeder)

Og så kom der nogle gæster til vores bed and breakfast.
Det var en familie på 4.2 børn 2 voksne.
Ham faderen hilste på mig på en lidt sjov måde, fordi han sagde "hej med dig"..
Hahahha.










 Mig og Mor kørte hen for at hente Ida og Alice på den kro, hvor de havde arbejdet hele dagen.
 Jeg siger dog ikke lige hvad stedet hedder, da det nok bliver Idas sommerjob.




















 Og så vendte vi snuden hjemad igen.

Prudst stod klar med hilsner til os, da  vi kom hjem, :)





 Jeg tog mig en cykeltur.

Jeg ville egentlig have cyklet mig en lille 30-40- minutters tur, men den blev lidt længere.


















 Det skal lige siges at jeg ikke hører musik i høretelefoner når jeg cykler, det bryder jeg mig ikke om.
Det er også ret farligt.


































































 Jeg holdt et pit-stop undervejs.

Og fik lidt vand.













































 Ej, det er så flot ud over markerne.









 Jeg mødte 2 flotte venner på turen.



 De lignede virkelig eventyrheste.
Wauw de var smukke.












  






Hahahaha, jeg så på et tidspunkt en kat, og som sædvanligt  stopper jeg op, for jeg elsker jo katte.

Jeg giver mig til at kalde på den"kat, kaaat", og så ser jeg en dame, der muligvis er ejer til katten..awkward, så jeg skynder mig bare at cykle væk igen....HhAHh.













 Hjemme.

 Videre med læsning af lektier.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar