fredag den 19. juni 2015

Mundtlig Naturvidenskabs-eksamen-Tirsdag den 16 juni 2015.






Det var jo idag jeg skulle op til mundtlig naturvidenskab..jeg var så nervøs, at jeg ikke havde lyst til at stå op.

Jeg frygtede at trække kemi, for der er blandet matematik med ind i, og jeg ved at det går galt, hvis jeg får matematiske spørgsmål.

Og så er alt mit arbejde spildt, for jeg har virkelig brugt meget tid på at øve og forberede mig.



Men jeg stod alligevel op kl 09:00. 



 Jeg tænkte på at påklædningen skulle være fin, afslappet, og ikke for meget.














Så tog jeg afsted til skolen.

Jeg var glad for at skulle tage bussen derhen, så jeg vidste jeg havde lidt mere tid. 

Jeg var bare freaking nervøs..




Jeg kunne næsten ikke holde ud af at gå hen til bussen.
Men det skal nok gå godt, hvis bare jeg trækker geografi og biologi. 























Jeg tænkte bare "kom nu bus, så vi kan få det overstået"


















Bussen kom.













Og så var jeg i sønderborg. 















Og så var prøven ovre....


Jeg trak fucking i helvede mængdeberegning...hvorfor fanden er jeg så uheldig..?

Først matematik, men det vidste jeg jo godt hvad ville blive til.

Og nu naturvidenskab..jeg har altid fået 4, 7 og 10 i biologi...hvorfor fuck skal jeg så trække noget med matematik i?

Jeg har ovenikøbet studeret vildt meget med planter og dyr..må jeg ikke få en chanche for at bevise at jeg godt kan..nix..

Det er kaftedeme vandvittigt?

Hvis jeg havde trukket et geografi-eller biologi-spørgsmål ville det have været perfekt..
Men nej, nej, jeg skal da lige trække den jeg ALLERMINDST vil have...yes, så kører det sgu. FANTASTISK..

Jeg er skuffet og vred...


Jeg er skuffet over at et tal skal afgøre om du kommer ind på et uddannelsessted-Alle har ret til en uddannelse..

Jeg er skuffet over at skuffe min familie, og føle mig uduelig til matematik..

Jeg kunne have bevist så meget mere...og jeg har ikke lyst til at stoppe på vuc..jeg vil gerne lige have slutningen på historien med...

Så tog jeg sgu hjem..basta..









Men jeg skulle først vente til at bussen kom.

Så jeg tog ind på biblioteket for at låne en deprimerende film..





Og tog derefter bussen hjem.

Og gik hjem.











Jeg kunne endelig give tårerne frit løb.













Hjemme.



Da jeg kom hjem, satte jeg mig bare ind og surmulede...


 Og åd chokolade..






Opløst i tårer.. 
Fed start på sommerferien..nu ved jeg ikke hvad der sker efter sommerferien..Men jeg håber så meget jeg kan fortsætte..

Jeg har aldrig misset en lektie, aldrig kommet for sent, og jeg hører efter og laver ting i timerne..men nej, et tal skal selvfølgelig afgøre det næste step..Feeedt..Wuhuuu, duuh..


De film jeg valgte.


Den er godt nok ikke deprimerende, men jeg har altid ønsket at se den.

Jeg gik igang med at slette billeder fra naturvidenskab på min ipad...dem skal jeg jo ikke bruge mere.







Min far havde købt negerkys, til kaffen, fordi jeg var færdig med alle mine eksamener..det var sødt af ham :)

Ida skulle til guitar, så mig og Alice tog med hende ud til sønderborg.


Fodrede lige kattene først.

Og så gik vi alle 3 hen til bussen.




Og ventede på busstationen.

Vi havde lige et filosofi-moment, hvor vi filosoferede over 4 gamle damer de kom gående, hvor vi snakkede om om gamle mennesker er lykkelige eller om de ikke er?

Vi havde faktisk nogle af de samme teorier.















Så var den der.




Mig og Alice tog ind i borgen, da Ida var taget til guitar.


Vi købte en kong kian sandwich.







Vi gik lidt rundt, og ventede på at Ida blev færdig.

Vi mødte hende, og hun købte så også en sandwich.

Vi stod og spiste dem ude foran slikbutikken.






For der skulle vi jo ind og købe lidt slik. 




Så tog vi hjem. 





For mor var så sød at hente os.:)














Hjemme. 

Jeg lavede lige et par blog indlæg.

Min mormor var kommet, fordi at Ida bliver student  imorgen.







Jeg rykkede mig ud i stuen,da Prudst var meget nærværende lige på det tidspunkt, hun ville rigtig gerne sidde på en.

Og jeg kan ikke lide når hun ikke må komme ind i vores den store stue, så jeg ville gerne sidde med hende. 



Arhg, solen:) 





















Ingen kommentarer:

Send en kommentar