onsdag den 24. juni 2015

Sankt hans-Tirsdag den 23 juni 2015.

 Op kl 08:00.

.






















 Sidste år til sankt hans.






Jeg satte mig ind i stuen og lavede lidt blogindlæg. 




































Hahah, nuuuuurh, elsker når man får taget et fint billede i sjove situationer.


















 Hahaha, hun var faldet i søvn imellem bordet og mine ben.
Vildt nuttt.



 Her var armbåndene til ollerup musikfestival.








 Dette er  en app, hvor man kan få smileyer der bevæger sig, men jeg er ikke sikker på at den er udgivet endnu, jeg fik det af vide af en af de youtubere jeg ser.

Her er videoen.
https://www.youtube.com/watch?v=MjHMPRbsk-4
Hun begynder at snakke om den ved 01:00.


 Jeg gjorde mig klar til at vi skulle køre en lille tur, bare mig, mor og Ida.















 Jeg havde fået en anden nederdel på, fordi det var for koldt.





 Mig og Ida var lige inde på en brugs, for at købe en is.






Jeg valgte en peanut butter love is. 


Vi kørte ned mod Høruphav havn.








Der holdt vi så og spiste vores is.

Det var et yderst smukt vejr.

Og det føltes som om man var på ferie. 














































 Jeg ville prøve et eksperiment, så jeg skar et hul i en banan og proppede chokolade ned i den.


 I ovnen i 10 minutter.
 Imens jeg ventede kunne jeg rydde lidt op i opvaskemaskinen.
 Uhm, det ser rigtig klamt ud, men det smager rigtig rigtig godt ..lidt ligesom bananasplit.



 Der var sådan et dejligt vejr, så jeg satte mig ud i solen og læste lidt blade, sammen med kattene.

























 Jeg havde taget min ipad med ud, for at høre musik, men jeg havde  ikke noget internet, så den eneste sang jeg kunne høre var christopher, men det er jo heller ikke så værst..den har jeg nemlig købt for ca et halvt år siden.

 Kattene hyggede sig.





















 Og så blev det en anelse koldt, så jakken måtte på.
 Nåårh, ja, har i set det der banana sprite challenge..?..det er så klamt.

Det er hvor man skal spise 4 bananer og drikke en hel sprite sodavand..Det får en il at kaste op, da der opstår en kemisk reaktion nede i maven på den,...ej, det er så ulækkert.

Jeg skal aldrig prøve det, jeg hader at kaste op.

 https://www.youtube.com/watch?v=jv88oOkPtnM
























































Lukkede hestene ind.




















Og så gik jeg ellers bare rundt oppe i jordbærene. 









 De smager godt, selvom de ikke er helt røde.














Mig og far begyndte at gøre klar til sankt hans-bålet. 

Vi skulle bruge noget halm.









Vi fyldte æ bobcat med halm(bobcat er en maskine)
og jeg skulle så sidde oppe i skovlen og holde halmen, så den ikke faldt ud.





 Vi huskede lige og vende bunken, så der ikke var nogle dyr nede under grenene.


 Lidt diezel på, og så kører det.




 Vi har jo 2 sankt hans bål, så det andet skulle også lige tændes.




 Årh, det er så smukt..jeg elsker det..jeg elsker varmen fra det, og synet og duften og wuhuuu.
 Fodrede de små nisser.

 Mig og far gik lige ud for at samle bålet lidt mere, så det kunne brænde helt.

 Jeg havde det ret varmt, og var helt rød i hovedet af at gå derude og samle grene og smide dem i bålet, så jeg lagde mig ud på trampolinen og læste blade.



































 Jeg gik rundt ude i jordbærplanterne med et tæppe rundt om mig, for det var lidt køligt udenfor, men super rart nede under tæppet.





































Mig og Harald gik rundt ude ved bålet da det var aften, det var super hyggeligt.

Jeg er altså virkelig taknemmelig for at være født på landet og ikke inde i en kedelig storby..












 Så sad vi bare der og nød bålet og lyden af brænde.

 HAHAHA!!, Jeg døde af grin da jeg så mit ansigt!hahha, det var smurt ind i sod..fra bålet.












 Og så gik jeg indenfor.





 Det brændte stadig.



Prudst havde angrebet min jakke. 



 Så tog jeg mig et bad.



'Så lidt funny home videoes og langt fra las vegas.

 Hhahaha, sjov tingest.























Ingen kommentarer:

Send en kommentar