torsdag den 25. juni 2015

Studentervogn-Torsdag den 25 juni 2015.

 Stod op kl 08:00 for jeg skulle nemlig til sønderborg.


 Jeg lå lige og lyttede til et par sange inden jeg stod op.


 Stribe hoppede ind ad vinduet.


 Hahaha, perfekt billede.
 Så begik jeg mig hen til bussen.




 Jeg havde fundet min vinterjakke frem, for jeg sys ikke sommeren er på vej..

 Når vi skal den hurtige vej hen til bussen, krydser vi en  stor bakke, og man bliver altid så våd af alt det græs, haha..





















 Jeg sad og ventede på bussen.






Men den kom ikke, så jeg gik hjem igen. 












 Jeg har lyst til at plukke alle blomsterne, og lave en kæmpe buket ud af dem.



















 Da jeg kom hjem ventede jeg lige 20 minutter, og så skulle far faktisk også til sønderborg, så jeg kunne køre med der.



Jeg skulle aflevere et par bøger på biblioteket. 


 Derefter gik jeg ind i borgen, for at kigge.





















































 Så gad jeg ikke det mere, og gik ud.













Jeg havde virkelig lyst til at tage den første bus jeg så, og tage ud i  verden..Det kan man jo godt, der er bare altid et eller andet der fastholder en....


 Men der kom min bus jo.








 Og gik hjemad.






































 Hjemme lige præcis kl 13:00, som jeg sagde jeg ville være.












 Jeg satte mig ind i stuen sammen med prudst..selvom hun ikke må være inde i stuen.





 Vi havde anrettet rigtig mange lækre sager til studenterne der kom idag.






Jeg satte en masse flag ud på gårdspladsen. 











 Jeg fik slået lidt græs.













 Årghgjh, så gik græsknivene imod hinanden, da jeg kørte over et muldvarpehul.

 Så mig og far blev nødt til at reparere den.


 Jeg satte lidt flere flag op.







Tog noget pænere tøj på, for det var blevet lidt beskidt af at reparere græsslåmaskinen.



































 På biblioteket havde jeg lånt en film om Diana, for den har jeg altid godt ville se.





 Jeg fik knækket en negl..øv, havde brugt 4 uger om at gro den lang..nedtur.
 Jeg fik købt noget heat spray i sønderborg idag.



 En ny oplader, til at overføre billeder med, for den anden gav op hele tiden.

 Og en rigtig fin neglelak.








 Og så kom de endelig..de var 30 mennesker.



 De løb rundt over det hele og gyngede osv..det var ret hyggeligt.







 Så slog jeg lige græsse færdig.












 Fodrede kattene.



Om aftenen tog jeg med mor hen og hentede Ida fra noget studenterhygge.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar