fredag den 12. juni 2015

Jordbærene vokser godt-Torsdag den 11 juni 2015.

 Stod op kl 09:00.
 Den 31 juli og 1 august er der zulu sommerbio i sønderborg ved slottet.

det starer kl 21:30 begge dage.

Det plejer at være rigtig hyggeligt, og der er mange folk.

Det er en kæmpe biografskærm der bliver sat op, og så kan man ellers tage en masse tæpper og puder med, så man sidder rart.
Der kan købes popcorn, sodavand, øl, chips og meget mere.

Sidste år måtte vi ikke tage en stol med, så jeg ved ikke om det også gælder for i år.

Her er et link.
http://zulu.dk/sommerbio2015/zulu-sommerbio-i-soenderborg-2015

De film der sendes er disse 2.



 Prudst in the morning.<3





 Ja, så skulle jeg ellers bare igang med lektier igen.















Ved 12:00-tiden kørte mormor hjemad.

Øv, at jeg ikke fik tilbragt mere tid sammen med hende, pga eksamen. 
Men det var godt at se hende igen.


 Prudstibassen havde taget min stol, da jeg kom tilbage, den lille gris.






 Så vi splittede stolen op.










 Min far har jo fået en ny mobil, det er den der samsung galaxy s 5.

Link til den i billedform.
 https://www.google.dk/search?q=samsung+galaxy+s+5&biw=1366&bih=667&tbm=isch&source=lnms&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMI19L7jOyKxgIVQtUsCh0tgwDh


Den tager mega gode billeder..man kan næsten få hele sig selv med.

 Igang igen. eksamen eksamen.

 Havde sådan brug for en gåtur, så det gjorde jeg.




























Dejligt at man kan gå UDEN jakke på nu. 






















 Jeg skulle ned og hæve penge.
 Hahaha, typisk mig, når jeg finder noget skrald.
Jeg tager det med, og putter det ned i den nærmeste skraldespand.











 Hjemme.




 Jeg gik igang med eksamensforberedelserne igen.

Prudst sad bare og gloede på mig.
 Haha, jeg sad bare og fik helt grineflip af hende..for hun glor literally på en hele tiden.


 Harald gaber altid lige inden han skal have mad, det er så sødt.




 Var lige de og se til jordbærne.
 De vokser for hver dag.






 Også kartoflerne.
 Blog og eksamen.








Stolekatten prudst.








Tog et bad, og fik min elskede morgenkåbe på. 





























Ingen kommentarer:

Send en kommentar