søndag den 28. juni 2015

Jordbærparadis-Søndag den 28 juni 2015.

Stod op kl 08:00, og min farmor var allerede ude i haven og luge og rive.
Hun elsker havearbejde, og har arbejdet med alt muligt i mange år, hun er et vildt fantastiskt og dygtig menneske.

Det er helt vildt.


 Vi fik morgenkaffe.
 Alice smider bare alle sine ting over det hele, hahah,..lidt kongelig har man da lov til at være.

 Jeg var faktisk ret træt, så jeg tog min en halv time på øjet.





 Det gjorde godt.

Jeg fik lukket hestene ud.












































Jeg tog leen og fik slået en masse brændenælder ned.
























Jeg fik da slået en masse ned, og det pyntede. 





Så tog jeg mig en pause med minnie-musen.


















 Nuuuurh, Alice var faldet i søvn på sofaen sammen med prudst, det var vildt nuttet.








De shorts jeg havde fået købt i torsdags, da jeg var i sønderborg, er disse.
De er vildt fine. 



De var jo på tilbud, så det var rigtig fedt.


 Jeg fik lige lavet mine negle.








 Mig, mor og far fik kaffe udenfor ved havebordet.
Alice sov stadig, hun var vidst ret træt.























 Jeg elsker når kattene ligger og slapper maks af, det er så afslappende.


























 Alice har jo skulle været med færgen, hvis hun skulle tilbage på efterskolen, men efterskolen er jo slut for dem alle nu, og de har sommerferie, så hun skal jo bare blive hjemme.

Men vi tog alligevel alle sammen hen til færgen, bare for at se den sejle, uden Alice.. hahah, hvor er vi dog skøre.


















































Og så tog vi hjem. 





Jeg fodrede kattene.








 Jeg skulle da lige over til jordbær-paradiset.


























 Mig og Alice sad og hyggede os lidt ved bordet, og snakkede.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar