tirsdag den 16. juni 2015

Eksamens træthed-Søndag den 14 juni 2015.


Stod op 08:30. 





Der er nemlig nordals festival i Nordborg her i weekenden, og dem der kørertelte og festival-artikler  overnatter hos vores overnatning. 



 Årh, jeg frøs ligepludselig, og følte mig syg som en robot, fordi jeg har brugt over 6 timer hver dag, foran en ipad, og øvet eksamen.











Vi fik rundstykker og pumbler(pumbler er boller på synderjysk.) 






 Jeg gik igang igen.































 Hold da op jeg var træt til sidst, jeg glæder mig så forfærdelig meget til at den eksamen er ovre..

Mit ansigt er bare lort, fordi jeg ikke får særlig meget søvn for tiden.








 Det eneste jeg gør er at studere for tiden.





 Ej, det er lidt pinligt..men jeg er så nervøs for eksamen at jeg har spist en hel pakke nektariner på 2 dage..




 Add mig på snap.





 Ej, så kunne jeg ikke mere, jeg blev nødt til at sove, bare 20 minutter.

Min hjerne var død.






 Det hjalp meget.
Jeg blev da friskere.




















Igang igen. 

 Aftensmad.
 Jeg tog mig et afslappende bad.




 Og øvede lidt mere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar