tirsdag den 2. juni 2015

Skriftlig matematik eksamen-Mandag den 1 juni 2015.

 Stod op kl 06:30, for idag var der jo skriftlig matematik eksamen.
 Ej, hvor hyggeligt..der var en af vores bed and breakfast kunder/gæster der lavede morgen yoga på vores græsplæne.































Mor kørte mig og Ida på til bussen.
Ida skulle også til en skriftlig eksamen idag. 




















Og så va vi i sønderborg.
Min prøve startede kl 09:00..Idas startede kl 09:30. 











 Kl 12:00 var prøven færdig, og jeg spiste lidt madpakke med nogle andre fra klassen.

Prøven gik okay..tror jeg..der var 8 opgaver med et par spørgsmål i ...jeg fik lavet alle opgaver undtagens 2-3 spørgsmål..så jeg er tilfreds..nu håber jeg bare at det er rigtigt hvad jeg har lavet..jeg har ikke lyst til at dumpe..jeg SKAL have 02 i den...

 Jeg skulle vente på at Ida fik fri kl 13:00.


 Jeg skulle hen og hente en bog på biblioteket.

















Da jeg havde hentet bogen gik jeg og spiste mit pizza brød. 














 Jeg gik mig en tur ned til havnen, for at bruge lidt tid, til at Ida havde fri.





















Det er virkelig dejlig afslappende at gå rundt nede ved havnen, og lytte på bølgerne i vandet.




















































































Og så gik jeg hen til Idas skole.











Og så gik vi hen til slikbutikken,, hahaha





Vi var inde i en flot møbelbutik, bare for at kigge, imens vi ventede på bussen.

























Vi tog bussen hjem.







Og gik hjem. 







































Hjemme.






 Lukkede hestene ud.
































































Jeg har med vilje vendt mine bukser forkert, for der var skidt på den anden side..hahaha..men jeg ville have de her bukser på..jeg er lidt ligelad.:)








































Nuurh, prudst. 

Jeg så lidt youtube.





Læste lidt avis.


Jeg havde lånt denne bog på biblioteket.

Det er en dansk  youtuber der har skrevet en bog.

Jeg kan faktisk ikke så godt lide hende, jeg sys hun er lidt irriterende,hahah, men jeg vil gerne læse hendes bog. 






Jeg fodrede kattene.




Og så gik jeg en tur.
Ida sagde at hun ville have aftensmaden klar kl 19:00, så det blev en lidt kort tur.
































Mit hår ligner en fuglerede,, ved ikke lige hvad jeg har lavet, siden det er blevet så tudslet.
























Hhahah, det var blevet lidt varmt, fordi solen skinnede.. så jeg bandt min jakke rundt om taljen på mig,,hold op, jeg følte mig sexet..hahahah,,nope.





















































































































Hjemme.
























Jeg ville gerne prøve at farve mit hår med sådan en legetøjsfarve, man havde da man var lille.
Den går ud efter en vask, så den er ikke permanent.

Og så ville jeg filme det til min youtubekanal..for jeg vil rigtig gerne begynde at lave videoer igen..




Så jeg skulle finde et sted, hvor jeg kunne filme den..jeg gik op på vores gravko.












Men så kom far og skulle ordne bil, så gad jeg ikke stå og plapre imens han kiggede på, så jeg gik ud på marken.
 Jeg vil virkelig gerne bruge mit kamera, men når jeg optager en video, så slukker videoen automatisk, det er skide irriterende..og jeg ved ikke hvordan jeg ordner det...


Jeg satte mig derfor hen til den gamle gylletank.

Og tog det lille kamera.


Hahaha, det blev sort nogle steder, og min normale hårfarve andre steder.

Hhahahah, men det går jo ud efter en vask, så jeg er ikke så urolig.





Jeg prøvede på at redigere min video, men den skratter, så jeg kan slet ikke redigere den.
Rimelig trælst, så den kommer nok aldrig ud på youtube..det er vildt ærgeligt..














Ingen kommentarer:

Send en kommentar