onsdag den 3. juni 2015

Biblioteket og Marcello-Onsdag den 3 juni 2015.


 Mig og Ida stod op kl 07:30.



 Og gik i  bad.

Kender i det når i har været i bad, og så siger ens mor(næsten hver gang) Ej, har du været i bad?

Årh, eller er det kun i min min familie?

For man kan jo godt se man har været i bad.




























 Mig og Ida cyklede op til bussen, da vi havde lidt travlt.

















 Og så var vi på vej til sønderborg.








 Bling, vi var i sønderborg med lynets hast.

 Vi skulle først ned på Idas skole, og aflevere et par skolebøger.

 Hold da op deres butik havde mange bøger.
Hhahaha, det første jeg sagde da jeg så det var faktisk.

"Ej, hold da op"













 Hendes skole er stadig giga stor, og jeg lærer nok aldrig at finde vej på hendes skole.






 Så gik vi mod biblioteket.








 Vi fandt os et fint sted, og sidde.








Jeg skulle lige aflevere et par bøger.





 Jeg får lavet så meget mere når jeg ikke er hjemme.
Jeg fik lavet okay meget idag.

Eksamens forberedelse...










 Ved middagstid, gik vi ud for at finde noget mad.




Der er kommet en ny restaurant i sønderborg, der hedder marcello, den synes vi at vi ville prøve.



 Den er faktisk rigtig hyggelig.














 Colaerne var STORE!:)

 Vi bestilte begge nachos med kylling.

Det smagte helt vildt godt, men det mættede bare så meget.

Jeg tror ikke jeg vil vælge det igen ,for det var alt for meget for mig.

Men det smagte rigtig rigtig godt.


 Vi efterlod begge ret meget tilbage, vi kunne ikke have mere.































Efter vi havde spist, gik vi hen på biblioteket igen og studerede videre. 









Nogen havde bare taget den plads vi havde før, og der var der en stikkontakt som Ida skulle bruge til hendes computer, så vi blev nødt til at sidde et andet sted.





































 Ida skulle op og hente hendes guitar hos en veninde, og jeg var tørstig, fordi jeg havde drukket alt mit vand, så jeg ville gerne købe noget nyt.
 Jeg gik derfor i kvickley, Ida gik hen til hendes veninde.




 Og så tog jeg bussen hjem.


















 Og cyklede hjem.












 Da jeg kom hjem, fodrede jeg kattene.






 Lukkede hestene ind.









 Årh, solen er dejlig nu om dage.
Man kunne gå rundt uden trøje på.













 Jeg gik igang med at luge en lille smule i køkkenhaven.


















 Og så skulle jeg ind og lave blog.










Uhm, jeg anede ikke at det vand jeg købte smagte så godt. 








 Blooog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar