onsdag den 24. juni 2015

Sov til 14:30-Mandag den 22 juni 2015.

 Lige lidt billeder fra igår af, da jeg havde glemt at få dem ind.
 Da vi kørte hjem fra færgen.


Var hjemme kl 20:00.




Fodrede lige kattene.













 Wow, mens vi har været væk har far fået ryddet vores mødding, som ikke er en mødding mere.
(en mødding er stedet hvor alt lort fra svin ender, vi har jo haft svin engang.)
Den har han ryddet for ting, og sager, da han gerne vil have tag over, så aller vores maskiner kan stå derinde.
 Det er blevet rigtig fint.







 Jeg var lige oppe og se til jordbærene.








De er begyndt at titte frem fra mørket.





Jeg var blevet lidt inspireret fra dem fra efterskolen der har håret fyldt af dreadlocks, så jeg lavede da lige en på mig..den blev bare ikke så god, for jeg har ikke lyst til at ødelægge mit hår. 















 Jeg sad og lavede blog med prudst.





Næste morgen stod jeg op kl 09:00.







 Det ryger bare ind med likes.



 Jeg blev færdig med at læse bogen.


Den var god, spændende, trist, kedelig, overraskende og sjov.






Jeg faldt i søvn ovenpå min bog...og vågnede først kl 12:00. 

 Og så blev jeg ved med at falde i søvn, og sov derfor til 14:30..freck hvor er jeg dum...hader når man laver sove-bommerter..
 Nå ,em det jeg fik købt i genbrugsbutikken er den sorte bluse jeg har haft på de sidste 3 dage.

Og denne blonde-hullede trøje.






 Og denne grønne bluse.








 Den kostede kun 9 kr.



 Og denne spraglede bluse(spragle betyder noget i retningen af plettet i mange farver.)




 Prudst var virkelig klingy og ville med mig rundt over det hele.

















 Jeg skulle ud og muge ud.






















 Der er så mange brændenælder på vejen op til hvor vi skal lade vores moch(moch er noget i retning af lort på sønderjysk) så dem slog jeg lige væk.
 Med farfars gamle le.






 Det pyntede ret godt, så nu skal jeg ikke være bekymret over at brænde mig hele tiden.







 Videre med at muge ud.


















Det var ret varm i vejret, hhaha:) 
















































 Fodrede kattene..minnie var allerede startet.

 Tog mig et bad.







 Satte mig til at se lidt youtube.
 Og pillede min dreadlock ud igen.



 Farvede mine negle.
















Jeg besluttede mig for at rydde op på mit værelse kl 01:00 om natten.. 


Det pyntede.
















Ingen kommentarer:

Send en kommentar