torsdag den 2. april 2015

War horse film-Torsdag den 2 april 2015.

 Mig, Ida og Alice gik i seng kl 02:00 i nat, haha, for vi faldt i søvn på sofaen.

Mit vækkeur var sat til kl 08:00.
 Jeg lå og læste lidt blade.


Nuuuuurh, de her katte var ekstremt nuttede.





 Uhhh, billigt..
 Og så stod jeg op kl 10:00.


























 Lukkede Pinkey og bruno ud.
De var meget glade for at komme ud idag.
































Det blæste også ret meget her til morges.















 Jeg gik igang med at lave en lækker smoothie.




Alice smider ALTID alle sine ting lige udenfor køleskabet, når hun kommer hjem fra efterskolen..ret irriterende.






 Jeg satte mig til at se war horse.
Jeg skal have set alle de film jeg har lånt på biblioteket.
















Uhh, jeg elsker når bom(slik på sønderjysk) har en anden farve end den farve de egentlig skulle have været. 



 Filmen var rigtig god og rørende.

Jeg læste avisen.





Lavede en hurtig og grim fletning i mit hår. 


 Hhaahah, jeg skulle ind og se på min bankkonto, og se hvor mange penge jeg havde derinde..og da jeg klikked mig derind, fik jeg et chok, fordi at der var 11.071,00 kr mere end der plejer at være...uug, jeg havde fået så mange penge tilbage i skat..HELF FANTASTISK.




Men i må selvfølgelig ikke se hvor mange penge jeg har derinde..


 Jeg smeltede noget chokolade.









Det må prudst jo ikke få. 

 Skar nogle jordbær og bananer.
 Og så lidt youtube.


 Det var rigtig lækkert.





Prudst er så nuttet.













 Jeg søgte på videoer, om hvordan man sætter hair extensions i sit hår.



























 Jeg gik op på mit værelse, og fandt alt mit hair extensions.
Ja, jeg har 4 pakker, men jeg bruger dem meget sjældent, jeg kan nemlig ikke finde ud af at tage dem i.
 Jeg fik dem i.












































 Fodrede kattene.




 Lukkede hestene ind.










 Og så gik jeg mig en hurtig tur.
Men jeg skulle nå det inden kl 19.00, for der ville mor havde tarteletter klar, men jeg kender min mor godt, så det tager altid 10 minutter ekstra.
 ÅÅRhh, jeg glemte solbriller igen igen.

































 Det er så trist at sydbank er lukket, den har altid været her i byen mens jeg har boet her i 20 år.





Man kan dog heldigvis stadig hæve penge her, og det håber jeg at man altid kan, for jeg gider ikke at tage helt til sønderborg for at hæve penge...det ville være pænt nedern.



 Og så gik jeg videre.



 Jeg havde stadig hair extensions i.






















 Hjemme.









Efter aftensmaden gik mig, Ida og Alice en tur. 













Vi tog ned på byens legeplads. 






Og gik lidt videre.


















 Vi gik hen til byens skole(har ikke gået i skole der.)



 Og var på legepladsen.





Så gik vi hjemad. 





 Da vi kom hjem, sad vi lidt på vores trappe(udenfor) og snakkede :)
Ida sad med stribe, det var rigtig sødt, der var dog blitz på, så det blev kun til dette billede, for min kat skal ikke være blind.


 Nu skal jeg have lavet dette indlæg, og så er det ind og se tv med familien.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar